Boeuf bourguignon!
Wow is dit echt een bestaand gerecht?? Dacht dat het iets typisch (verzonnen naam) was voor een gerecht uit m’n vriend z’n jeugd
Is het stoofvlees, appelmoes en aardappelpuree ovensxhotel?
Het is een stamppot
Oh
dan is het toch wat anders
edit: dit lijkt wel op wat mijn vriend maakt (alleen eten wij het nu vegetarisch en ik vind de appelmoes erin vies)
Girasoli met aubergine, hazelnoten en fetacreme
https://www.instagram.com/p/CwSfVTzKWTt/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
In ieder geval struisvogel biefstuk met oven aardappeltjes
Tandoori kip (thnx bonus) met zelf gekruide koolrabi frietjes uit de oven.
Ja haha is volgens mij al heel oud en er zijn ook echt heel veel verschillende varianten van. Met gehakt met stoofvlees of spekjes met appelmoes, met appelschijven (of allebei), met prei of zonder.
Ik gebruik het recept van mijn opa en doe meestal gewoon lagen. Eerst aardappelpuree, dan gehakt met prei erdoor gebakken, dan appelmoes, dan weer aardappelpuree en dan boterklontjes met paneermeel er bovenop voor een krokant korstje of, als ik geen appelmoes gebruik dan doe ik appelschijven bovenop
Restje hutspot…
Boerenkoolstampot met rookworst natuurlijk
Udon noodles met een soort van pindasaus, vega kipstukjes, crispy bosui en crispy chili oil
Fettuccine alfredo
Chili con pollo
Gegratineerde kabeljauwfilet met citroen-roomsaus, broccoli en aardappelkroketten
Heb je een recept van de vis en de saus?
Ik dacht ik maak puttanesca maar dan meer geïmproviseerd met wat ik nog had en tot mn verbazing was het lekkerder dan als ik een recept volg (die puta van Otto is echt mehhh)
Oh I love die puta van Otto
Ik las dit zo slecht
Ik zag paling met ananas🤢
Ik vond het al erg bijzonder