Wat eet je vanavond #4

Borreltijd. Wat caponata, ingemaakte champignons, ciabatta en een gigantische arancini gehaald bij een Italiaanse deli, kaas bij de kaasboer en nog wat dingen uit de Franse supermarkt. Eindelijk ons wijntje opengemaakt die ik uit Parijs had meegenomen, echt 10/10 vakantie vibes.

17 likes

Ohh la tur is zo lekker ook :heart_eyes:

1 like

Vietnamese beef salad

10 likes

Wat een gezellige borden!

2 likes

Nog aan het twijfelen of ik een carbonara maak of frieten + stoofvleeskroket ga halen

Waar kan je kardemom koffie siroop kopen? Klinkt fantastisch!

Van alles wat gemaakt: gegrilde aubergine, verschillende dips, salade met mango-chilidressing en flat breads die niet op de foto staan.

20 likes

Ik had het zelfg emaakt! Heel simpel, gewone suikersiroop maken maar dan met instantkoffie erdoor en even laten koken met een paar kardemompeulen (:

2 likes

Kabeljauw met een kruidenkorstje en citroenbotersaus uit de oven, gepofte tomaatjes en aardappelkroketten

8 likes

Lasagne bolognese. Maar ik heb de laagjes oneven gemaakt, want ik weet nooit hoeveel laagjes ik met de saus en pasta kan maken.
Oja en met zelfgemaakte bechamel saus :+1:

3 likes

Luie pide met rundergehakt en gekarameliseerde ui

1 like

Dit klinkt echt lekker voor een zomeravond!
Ik heb voor mijn dienst pasta carbonara gegeten

8 likes

Koelkast-leegmaak-maaltijd: rucola, kiemgroente, salade van komkommer en radius, tomaat, gegrilde courgette, olijven, pitabrood, hummus en aioli

1 like

Tomaten met yoghurt en te bleek platbrood

25 likes

Wrap met halloumi, gegrilde kip & groenten en balsamico

1 like

Lasagne met spinazie, kikkererwten, artisjok, heel dunne plakjes courgette en roomsausje. Mag misschien geen lasagne heten maar lekker was het wel

2 likes

Ik ga posteleingalette maken vanavond denk ik! Gezien in de story van Sara Shawkat op instagram, met oa koriander, sumak, gepofte knoflook, cashewcreme en biber salcasi

7 likes

Hee die van Otto? Daar zit ik nu mee te lunchen :yum:

3 likes

Risotto. Kip staat al lekker in de marinade, vanavond alleen nog even groenten snijden en de boel afmaken.

Javaanse bami met saté van de barbecue en pindasaus ofcourse

5 likes