Wat eet je vanavond #4

Ja die vielen me wel mee qua werk in de big picture maar toch langer dan ik had gedacht.

Maar die salade godverdomme ik heb echt een uur lang alleen al een mango juliette gesneden

Edit: ik spreek mezelf echt tegen, Maargoed de salade was het kutste om te maken, dan de pannenkoeken en dan de viskoekjes

1 like

Misosoep met spinaziedumplings, babypaksoi, lenteui en chayote

4 likes

Geef jezelf aub een keukenmachine cadeau, je future self will thank you

1 like

Frietje pulled pork. Alleen jammer dat ze er champignons door hadden gedaan dus moest eerst vissen :sweat_smile:

3 likes

Boterhammen met een omelet met paprika en tomaat en erbij kaas en een beetje picallily.

2 likes

friet oorlog met ui en broodje kroket

Sorry maar friet met oorlog en ui klinkt écht niet :joy:

1 like

P.atat! Met een kwekkeboom kroket en kipnuggets.

5 likes

Heb ik schat

Maar deze dingen moesten echt met de hand

Borreltijd. Wat caponata, ingemaakte champignons, ciabatta en een gigantische arancini gehaald bij een Italiaanse deli, kaas bij de kaasboer en nog wat dingen uit de Franse supermarkt. Eindelijk ons wijntje opengemaakt die ik uit Parijs had meegenomen, echt 10/10 vakantie vibes.

17 likes

Ohh la tur is zo lekker ook :heart_eyes:

1 like

Vietnamese beef salad

10 likes

Wat een gezellige borden!

2 likes

Nog aan het twijfelen of ik een carbonara maak of frieten + stoofvleeskroket ga halen

Waar kan je kardemom koffie siroop kopen? Klinkt fantastisch!

Van alles wat gemaakt: gegrilde aubergine, verschillende dips, salade met mango-chilidressing en flat breads die niet op de foto staan.

20 likes

Ik had het zelfg emaakt! Heel simpel, gewone suikersiroop maken maar dan met instantkoffie erdoor en even laten koken met een paar kardemompeulen (:

2 likes

Kabeljauw met een kruidenkorstje en citroenbotersaus uit de oven, gepofte tomaatjes en aardappelkroketten

8 likes

Lasagne bolognese. Maar ik heb de laagjes oneven gemaakt, want ik weet nooit hoeveel laagjes ik met de saus en pasta kan maken.
Oja en met zelfgemaakte bechamel saus :+1:

3 likes

Luie pide met rundergehakt en gekarameliseerde ui

1 like

Dit klinkt echt lekker voor een zomeravond!
Ik heb voor mijn dienst pasta carbonara gegeten

8 likes