Koelkast-leegmaak-maaltijd: rucola, kiemgroente, salade van komkommer en radius, tomaat, gegrilde courgette, olijven, pitabrood, hummus en aioli
Ik had courgette-erwtensoep met zo’n vieslekker kruidenboterstokbrood
Wrap met halloumi, gegrilde kip & groenten en balsamico
Lasagne met spinazie, kikkererwten, artisjok, heel dunne plakjes courgette en roomsausje. Mag misschien geen lasagne heten maar lekker was het wel
Ik ga posteleingalette maken vanavond denk ik! Gezien in de story van Sara Shawkat op instagram, met oa koriander, sumak, gepofte knoflook, cashewcreme en biber salcasi
Hee die van Otto? Daar zit ik nu mee te lunchen
Risotto. Kip staat al lekker in de marinade, vanavond alleen nog even groenten snijden en de boel afmaken.
Ja was eerst wel de bedoeling maar ik had niet alles in huis en geen zin om nog naar de winkel te gaan. Maar die is wel lekker!
Javaanse bami met saté van de barbecue en pindasaus ofcourse
De tiktok zalm rijstbowl, maar dan met vegan zalm van Vivera. En met Kewpie chili mayo ipv gewone Kewpie.
Ijsbergsla met krokante brie, spekjes en appel. Crunch: pecannoten
Spaghetti bolognese met veeeeel kaas.
Deze kanjers, met een kaasschnitzel en wortelsalade met yoghurt en kaneel
Ik weet niet waarom maar deze ‘aardappels’ zijn mijn ultieme comfort food
Gebakken gnocchi met Chili olie, courgette/paprika/champignons en daarbij een salade met mangoazijn, cherry tomaten en burrata.
Heerlijk!
Quinoasalade met zoete aardappel, feta en avocado
Aardappelsalade met makreel, sperziebonen, paprika en vast nog meer wat ik in de (koel)kast tegenkom.
Aubergine pilaf met (kikker)erwten, Griekse yoghurt met munt en een salade met geroosterde cashewnoten (moest eigenlijk gebakken uitjes zijn, maar was vergeten dat ik dat bakje in een pms bui heb leeggevroten).
Fajita’s met rundergehakt, avocado en tomatensalsa