De tiktok zalm rijstbowl, maar dan met vegan zalm van Vivera. En met Kewpie chili mayo ipv gewone Kewpie.
Ijsbergsla met krokante brie, spekjes en appel. Crunch: pecannoten
Spaghetti bolognese met veeeeel kaas.
Deze kanjers, met een kaasschnitzel en wortelsalade met yoghurt en kaneel
Ik weet niet waarom maar deze ‘aardappels’ zijn mijn ultieme comfort food
Gebakken gnocchi met Chili olie, courgette/paprika/champignons en daarbij een salade met mangoazijn, cherry tomaten en burrata.
Heerlijk!
Aardappelsalade met makreel, sperziebonen, paprika en vast nog meer wat ik in de (koel)kast tegenkom.
Aubergine pilaf met (kikker)erwten, Griekse yoghurt met munt en een salade met geroosterde cashewnoten (moest eigenlijk gebakken uitjes zijn, maar was vergeten dat ik dat bakje in een pms bui heb leeggevroten).
Fajita’s met rundergehakt, avocado en tomatensalsa
Mosselen en frietjes😍
Rode curry met aubergine, wortel en cashewnoten
Chili con carne en pff koken met hitte is echt
Citroenorzo met groene asperges en erwtjes
Salade met linzen, quinoa, komkommer, radijs, rode ui, lente-ui, feta, ingemaakte citroen en olijven
Verse paprika-tomatensoep met kaiserbroodjes
Veggieburger op een broodje met rucola, tomaat, ui en kaas
Koude komkommer-pistachesoep
Ik hoop dat ik dit heel lekker ga vinden, zodat ik een optie heb voor de hele hete dagen. Vriend gaat dit helaas sowieso niet eten, want hij haat komkommer én koud avondeten
Toen ik dit laatst probeerde met courgette sloeg dat ding na een tijd gewoon af. Hopelijk had jij meer succes
Misschien is meloensoep (ja dat bestaat en er zijn recepten te vinden online) wat voor hem?