Wat eet je vanavond #4

Koelkast-leegmaak-maaltijd: rucola, kiemgroente, salade van komkommer en radius, tomaat, gegrilde courgette, olijven, pitabrood, hummus en aioli

1 like

Ik had courgette-erwtensoep met zo’n vieslekker kruidenboterstokbrood

8 likes

Tomaten met yoghurt en te bleek platbrood

25 likes

Wrap met halloumi, gegrilde kip & groenten en balsamico

1 like

Lasagne met spinazie, kikkererwten, artisjok, heel dunne plakjes courgette en roomsausje. Mag misschien geen lasagne heten maar lekker was het wel

2 likes

Ik ga posteleingalette maken vanavond denk ik! Gezien in de story van Sara Shawkat op instagram, met oa koriander, sumak, gepofte knoflook, cashewcreme en biber salcasi

7 likes

Hee die van Otto? Daar zit ik nu mee te lunchen :yum:

3 likes

Risotto. Kip staat al lekker in de marinade, vanavond alleen nog even groenten snijden en de boel afmaken.

Ja was eerst wel de bedoeling maar ik had niet alles in huis en geen zin om nog naar de winkel te gaan. Maar die is wel lekker!

1 like

Javaanse bami met saté van de barbecue en pindasaus ofcourse

5 likes

De tiktok zalm rijstbowl, maar dan met vegan zalm van Vivera. En met Kewpie chili mayo ipv gewone Kewpie.

3 likes

Ijsbergsla met krokante brie, spekjes en appel. Crunch: pecannoten

1 like

Spaghetti bolognese met veeeeel kaas.

1 like

Deze kanjers, met een kaasschnitzel en wortelsalade met yoghurt en kaneel

Ik weet niet waarom maar deze ‘aardappels’ zijn mijn ultieme comfort food

36 likes

Gebakken gnocchi met Chili olie, courgette/paprika/champignons en daarbij een salade met mangoazijn, cherry tomaten en burrata.

7 likes

Heerlijk! :hugs:

1 like

Quinoasalade met zoete aardappel, feta en avocado

1 like

Aardappelsalade met makreel, sperziebonen, paprika en vast nog meer wat ik in de (koel)kast tegenkom.

2 likes

Aubergine pilaf met (kikker)erwten, Griekse yoghurt met munt en een salade met geroosterde cashewnoten (moest eigenlijk gebakken uitjes zijn, maar was vergeten dat ik dat bakje in een pms bui heb leeggevroten).

6 likes

Fajita’s met rundergehakt, avocado en tomatensalsa

3 likes