Wat eet je vanavond #4

Bulgur met prei, geroosterde spinazie/pompoen/pecannoten en een dressing van limoenbladeren en zoetzure mango’s(uit een potje)

2 likes

Bobotie

4 likes

Saag paneer

2 likes

Ik vind het leuk dat er weer een forummer bij is die allemaal lekkere dingen eet die ik nog niet kende! :smile:
Klinkt goed wat je allemaal maakt.

3 likes

Ik hou er altijd van om verschillende culturen en landen te ontdekken, als je aanraders hebt kom maar door

2 likes

Ik ga Japanese style risotto maken met zalm.

Japanese-style risotto with seared salmon. Savory, delicious and super flavorful. Imagine perfectly flaky soy glazed salmon piled over a miso flavored shiitake risotto.

Ben benieuwd!

3 likes

Laat maar weten of het een aanrader is

2 likes

Nou hij was lekker! Aanrader. Wel zoutig (soja, miso) dus voor volgende keer een frisse salade erbij zou niet verkeerd zijn, maar ik vond hem lekker. En ook anders dan hoe ikx normaal risotto maak.

8 likes

Had je ook de groene kikkoman (low sodium) gebruikt? Misschien dat dat nog scheelt?

3 likes

Nee had gewoon de normale in huis dus die gebruikt! Maar goed idee.

Soort poke bowl met zwarte rijst, boerenkool, komkommer, radijs, avocado, ei en gerookte zalm. En dressing van kwark, miso en sojasaus. En togarashi.

4 likes
3 likes

spaghetti aglio e olio peperoncino met palmkool en een tomatensalade met gember en bosui

Thanks for de inspo uit het mastercheff topic :smiling_face_with_three_hearts: ga morgen ook nog pesto met wat leftover palmkool maken

5 likes

Zweedse balletjes met friet

4 likes

Ik heb steak (entrecote) met chimichurri gemaakt, met zoete aardappelfrietjes!

15 likes

Nu wil ik dit ook!!

1 like

Bbq chicken plaattaart

1 like

Kipkorma met naan en rijst

5 likes

Zelfgemaakte lasagne inclusief de lasagnevellen etc en saus al sinds gisteren mee bezig :sunglasses:

37 likes

De saus vond ik lekker en het idee van het knapperige van het filodeeg ook, maar toch vond ik het filodeeg er niet goed bij passen. Het leek er een los aanhangsel bij te zijn in plaats van onderdeel van het gerecht. Maar bladerdeeg zou het te zwaar maken denk ik, en een laag aardappelpuree past hier wat mij betreft ook niet bij. Iemand een idee ter verbetering?

2 likes