Zo lekker, eten het soms twee keer per week haha
En wij aten vandaag polenta met geroosterde tomaatjes, spinazie, oesterzwammen gebakken in knoflook olie en gorgonzola
Zo lekker, eten het soms twee keer per week haha
En wij aten vandaag polenta met geroosterde tomaatjes, spinazie, oesterzwammen gebakken in knoflook olie en gorgonzola
Pilav met aubergine met een tamarinde-knoflook-citroen-honing marinade (uit boek Falastin). Was heel lekker.
Heb je nog aanraders voor een recept? Vond deze heel lekker maar ben ook benieuwd naar een andere
Ik gebruikte een TikTok video de eerste keer (waarin vlees wordt gebruikt maar ik gebruik dan gewoon tofu of Peasmaker) maar qua hoeveelheden doe ik altijd maar wat nu en qua groente meestal gewoon paksoi en Shiitake of oesterzwammen.
https://vm.tiktok.com/ZIJnxJCgu/
Welk recept gebruik jij?
Deze! Maar was zeker geen 10 min heb de toban Djan vervangen door miso + gochujang
Ohh echt veel meer ingrediĆ«nten haha. En een eerste x is altijd meer werk! Kan je zoān tuinbonen pasta echt aanraden, zo lekker. Wat in steeds maak is echt super easy haha. Gebruik eigenlijk alleen gember, sojasaus, knoflookolie (ik kan niet goed tegen gewoon knoflook), tuinbonen pasta, 2 bouillon blokjes, havermelk en pindakaas en ik doe alleen ei bij gewone ramen! Dit is gewoon echt mān zero effort go to recept haha
Pizzaās obv halve pitaās, met tuinbonenāpatĆ©ā, ricotta, radijs, kerstomaten en waterkers
Haha toevallig met jouw tuinbonenpasta @Bertha !
Wij aten aardappels uit de airfryer, gehaktbal van de slager en āomaā salade (met augurk, komkommer, tomaat, ei en zelfgemaakte slasaus). Heerlijk snel avgātje voor de maandagavond
Morgen (en woensdag) eten we vega bami met gebakken ei , satesaus en kroepoek
Vegan lasagne van de lidl. Ben vanavond alleen met eten dus lekker makkelijk. En ik vind deze oprecht lekker.
Deze week:
Noodle soep obv pinda, miso en shiitake, met nog oesterzwammen en spinazie er bij
Enchiladas met bonen, vega kip, veeeel kaas en een groene salade.
Pompoen soep, turkse pizza en erwtensoep
Heerlijk combinatie van restjes
Ovenpatat, Italiaanse bol met hamburger, salade.
Kuru patlican dolmasi. Gedroogde gevulde aubergine met risottorijst, ui, sumac, munt, dille etc. Geserveerd met yoghurt en granaatappelmelasses.
Dit is echt mijn fave, nog 10x lekkerder als je gedroogde courgette, & pittige peper hebt ipv alleen aubergine
Oeh zal eens kijken of ik die in de winkel ook kan vinden! Thanks voor de tip.
Nasi
Nasi
Chinees van gisteren, foe tong hai & tjap tjoy, witte rijst en een berg sambal