Wat eet je vanavond #4

Deze was heel lekker, met vega kipstukjes erbij

6 likes

Mafaldine met een een soort bolognese, zonder gehakt maar met kastanjechampignons (wel gewoon in grovere stukken, niet van dat paddenstoelengehakt)

2 likes

Kip pilav met abrikozen en rijst

1 like

Sushi besteld!! :heart_eyes:
En heb ook allemaal random cravings (dat doet vasten met me) dus heb sinaasappelsap, broodje bapao, chocoladebroodjes en puntjes vlaai in huis gehaald :joy:

8 likes

Hand pulled noedels bij Yellow River :heart:

19 likes

Deze maar dan met bulgur ipv rijst

2 likes

Gewokte Biefstukpuntjes met groenten en noedels in een teriyaki saus

2 likes

Hey zo dichtbij! Hoe vond je het?

1 like

Ja heel lekker! De gezelligheid hoef je het niet voor te doen maar dat wist ik van tevoren, en de noedels waren echt goed, ik had de extra brede. En ik was ook heel gelukkig met de ingelegde radijs (weet niet helemaal zeker of het radijs was maar denk het wel )

3 likes

Ja haha, echt een gat in de muur ook volgens mij. Vaak wel niet voor niks dat ze zeggen hoe lelijker/ sfeerlozer de plek, hoe beter het eten. Wil er al zo lang heen, maar vergeet het telkens, omdat ik er altijd net op het verkeerde moment langs loop.

Ik heb zelf gyoza, bitterballen, brood met smeersels en 7 kilo kaas met wijn op. Ik wou vandaag gezond eten, en 1 hapje bestellen. Oh, well :clown_face:

4 likes

Ja en lekker wit licht en bestellen op zo’n thuisbezorgdzuil :sparkles: maar alsnog aanrader!

2 likes

hahaha dat zijn wel echt green flags he, tl-buizen, geen sfeer, gare menukaarten met fouten erop. ik vind gamasot daar ook het perfecte bewijs van aangezien dat een soort aftandse snackbar is

3 likes

Haha ja, 1 van mijn andere favoriete plekjes om even snel wat te eten heeft nog de muurschildering van de vorige tent gehouden die nul relevantie houdt met hun kaart. Plus ze hadden toen ze net open waren een of andere restpartij mokken opgekocht bij Xenos, want hier kreeg iedereen z’n Chinese thee in geserveerd.

10 likes

Misosoep met udon, preidumplings, baby paksoi, enoki en chayote

4 likes
1 like

ik wil elke dag bij jou eten!!

5 likes

Melanzane alla parmigiana

5 likes

Aardappel pompoen fritters

Ik moet echt een keer leren om gewoon te wachten met m’n eten posten tot ik het gemaakt heb zodat ik niet elke keer hoef te dubbelposten maar het was goed gelukt dus wil toch nog even foto posten

41 likes

Al spam jij heel dit topic vol, graag zelfs.

Hoeveel ben jij aan boodschappen kwijt? Ik vind je zo lekker koken altijd, maar ik ben echt een slechte manager qua weekmenu’s maken etc. Dus benieuwd hoe jij het doet en wat je bijv altijd in huis hebt.

8 likes