Wat eet je vanavond #4

Moussaka en aubergine in beslag met honing

3 likes

Bladerdeegbakjes met zalm, noodles en groente

Pizza

3 likes

Crunchwrap supreme

3 likes

Gebakken gnocchi met pesto en kip van Eefkooktzo

3 likes

Nasi met sate en zuur

2 likes

Iftar bij een vriendin gegeten, heerlijke pompoensoep, bladerdeeghapjes, zelfgemaakte pizza’s, dadeltaart.

Ik heb zoveel pizza gegeten dat ik misselijk ben nu.

4 likes

zaterdag thaise rode curry, gisteren wonton soep, vandaag kan ik echt geen enkel lekker gerecht bedenken dus misschien haal ik wel pa.tat

3 likes

Vegan döner pizza :smiling_face_with_three_hearts:

1 like
2 likes

Whipped feta met geroosterde bieten, wortel en naan. Recept van Sorted food

Foto van gisteren want toen at ik het ook al

16 likes

Ik at gisteren chili (met rijst en avocadosalade, knoflookbrood etc.) bij mijn ouders en heb een Tupperware vol mee gekregen. Vandaag denk ik zonder rijst, maar met Doritos en geraspte cheddar, want daar heb ik zin innn.

7 likes

Udon noodles met tofu, sojabonen, wortel, paksoi, witte kool en zwarte bonensaus.

5 likes

Rijst met vegan krokante yangnyeom kip, babypaksoi, kimchi, ingelegde komkommer en chayote

7 likes

Aloo gobi uit de oven met een vegan kip schnitzel

1 like

Gorditas met gekruid gehakt, pico de gallo, salsa, guacamole, zure room, kaas en stukjes tortillachips

1 like

Heerlijk gegeten weer!

Herb koftas with warm yogurt sauce & spiced mint butter
Met
Spice roasted potatoes with tomato, pepper & harissa sauce.

In het engels want zo staat het in mijn boek sorry.

21 likes

Broodje vega shoarma met zelfgemaakte knoflooksaus dus ny lekker uit m’n mond stinken

4 likes

Ravioli met een vulling van champignons, sjalotjes. ricotta en truffel. In een brown butter-salie sausje.

De ravioli ga ik (voor het eerst) zelf maken, heb zo’n steker gekocht.
Ik ga maar wat doen, heb niet echt 1 recept gevonden dat me aansprak dus heb er meerdere gecombineerd om tot bovenstaande te komen.

8 likes

Ik weet niet zo goed hoe je ravioli een beetje charmant en smakelijk kunt opdienen maar ok, was lekker! Denk dat ik iets teveel van de boter heb gebruikt, maar verder goed gelukt. Die vulling was heerlijk.

22 likes