Wat eet je vanavond #4

Taco’s (zachte uiteraard) met chicken chili verde uit de instant pot

3 likes

Andijvie stamppot met een vega schnitzel

1 like

Hallo wat is het tatta falafel recept en is het foolproof want bij mij faalt het altijd

3 likes

Coq au vin (1e poging ooit om dit zelf te maken, ben erg benieuwd)

1 like

Risotto met venkel courgette en verse kruiden. Misschien nog een restje gerookte kip erdoorheen. En parmezaanse kaas ofc

2 likes

Oh nice die ga ik even opzoeken dan! Thanks!

1 like

Zelfgemaakte pizza! Een pizza met chorizo, paprika, champignons en kaas. De ander met 4 kazen :heart_eyes:

1 like

Pizza :pizza:

4 likes

Pasta met vegan kipstukjes en saus van vegan kruidenkaas en spinazie. Niet toegekomen aan fatsoenlijk boodschappen doen en dan krijg je dit soort combinaties. :upside_down_face:

1 like

Ik zou het aanraden :ok_hand:t2:

3 likes

Orzo met cherrytomaten en courgette (hello fresh)

Spinaziesalade met naan, tomaten en paneer uit de oven

3 likes

Klinkt heerlijk😋

2 likes

Ik stof mijn instant pot weer even af voor dit heerlijke chili recept :drooling_face:

4 likes

Linguine carbonara maar aangevuld met courgette en paddenstoelen (want moet echt op)

Boerenkool :leafy_green:

2 likes
2 likes

Soft tacos met zwarte bonen, zoete aardappel, guac, tajin en salsa Valentina, en geroosterde maïskolven met kaneel, chili, limoen en kokosrasp erbij

6 likes

Damn girl op mij zou dit 1000% zeker weten indruk maken

4 likes

Ik heb sinds vandaag een mandoline en ik heb zoete aardappel in huis dus zoiets denk ik

Ben niet 100% overtuigd door het recept maar ik neem ‘m als uitgangspunt en dan zie ik wel wat het wordt :’)

4 likes