Wat eet je vanavond #4

Zelfgemaakte ravioli met ricotta citroen en basilicumvulling, met venkel (uit mijn tuin) en vijg uit de oven en een pesto van het venkelloof/amandel/knoflook. Ik wilde dit eigenlijk voor mijn date koken om indruk te maken maar hij is helaas ziek, dus danmaar gewoon lekker voor mijzelf whoop.

23 likes

Taco’s (zachte uiteraard) met chicken chili verde uit de instant pot

3 likes

Andijvie stamppot met een vega schnitzel

1 like

Hallo wat is het tatta falafel recept en is het foolproof want bij mij faalt het altijd

3 likes

Coq au vin (1e poging ooit om dit zelf te maken, ben erg benieuwd)

1 like

Risotto met venkel courgette en verse kruiden. Misschien nog een restje gerookte kip erdoorheen. En parmezaanse kaas ofc

2 likes

Oh nice die ga ik even opzoeken dan! Thanks!

1 like

Zelfgemaakte pizza! Een pizza met chorizo, paprika, champignons en kaas. De ander met 4 kazen :heart_eyes:

1 like

Pizza :pizza:

4 likes

Pasta met vegan kipstukjes en saus van vegan kruidenkaas en spinazie. Niet toegekomen aan fatsoenlijk boodschappen doen en dan krijg je dit soort combinaties. :upside_down_face:

1 like

Ik zou het aanraden :ok_hand:t2:

3 likes

Orzo met cherrytomaten en courgette (hello fresh)

Spinaziesalade met naan, tomaten en paneer uit de oven

3 likes

Klinkt heerlijkšŸ˜‹

2 likes

Ik stof mijn instant pot weer even af voor dit heerlijke chili recept :drooling_face:

4 likes

Linguine carbonara maar aangevuld met courgette en paddenstoelen (want moet echt op)

Boerenkool :leafy_green:

2 likes
2 likes

Soft tacos met zwarte bonen, zoete aardappel, guac, tajin en salsa Valentina, en geroosterde maĆÆskolven met kaneel, chili, limoen en kokosrasp erbij

6 likes

Damn girl op mij zou dit 1000% zeker weten indruk maken

4 likes