Wat eet je vanavond #4

Stamppot van restje aardappelpuree en geroosterde spruiten met daarbij halloumi en gesmoorde ui

5 likes

Gnocchi met zalm en doperwten en courgette in een roomsaus uit de oven

3 likes

Pompoentajine uit vegan in 1 pot. Er ging olijventapenade en sojasaus in, maar het is echt mega lekker!

5 likes

Zuurkoolstamppot met gebakken tempeh

1 like

Flammkuchen met spekjes ui en crème fraiche (heb een x de fancy versie meegenomen dus ben benieuwd).

2 likes

Fancy crème Fraiche?

2 likes

Ja! Ben benieuwd of ik verschil proef. Boter van dit merk is heerlijk iig.

1 like

Oeh ben benieuwd! Wij maken ook vaak flammkuchen.

1 like

Pasta met boerenkool, room en walnoten

1 like

Gnocchi met pompoen, salie, feta en walnoten

3 likes

Een trashy big americans XL voor de vuilnisbak in mij.

1 like

Spaghetti met spinazie, roomsaus, cherrytomaten en zalm

2 likes

Bbq chicken plaattaart

3 likes

Bobotie🤤

3 likes

ik had nasi maar ik had er helemaal geen zin meer in, en ik moet het morgen nog een keer eten
haat het zo dat als je alleen woont je vaak drie avonden achter elkaar hetzelfde moet eten :stuck_out_tongue:
en ja ik kan het ook invriezen maar mijn minivriezer zit al vol

3 likes

Een linzenstoof met zoete aardappel en sperziebonen.

1 like

Andijviestamppot van mn moeder :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik woon ook alleen maar “moet” dit niet, ook al zou ik geen vriezer hebben…

1 like

Ik heb er ook een hekel aan om meerdere avonden achter elkaar hetzelfde te eten dus probeer het altijd een beetje om en om te doen. Dus op maandag maak ik bijvoorbeeld pastasaus en die eet ik dan op woensdag weer. En op dinsdag maak ik curry en die eet ik dan op donderdag weer. Ik vind dat zelf op de een of andere manier veel minder ‘erg’ dan om twee dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Maar goed dit werkt alleen als je 2 porties per keer maakt van een gerecht, als je er 3 of 4 maakt hou je alsnog wat over. In mijn ervaring zijn de meeste gerechten goed voor 2 personen te maken, voor 1 persoon vind ik inderdaad lastig omdat de meeste producten dan teveel zijn en je die weer over houdt. En als je wel 3 of 4 porties hebt inderdaad invriezen, al is dat inderdaad geen optie als die al vol zit haha.

1 like

Surinaamse zuurkool. Hier ooit gelezen, ben benieuwd!

2 likes