Een linzenstoof met zoete aardappel en sperziebonen.
Andijviestamppot van mn moeder
Ik woon ook alleen maar âmoetâ dit niet, ook al zou ik geen vriezer hebbenâŚ
Ik heb er ook een hekel aan om meerdere avonden achter elkaar hetzelfde te eten dus probeer het altijd een beetje om en om te doen. Dus op maandag maak ik bijvoorbeeld pastasaus en die eet ik dan op woensdag weer. En op dinsdag maak ik curry en die eet ik dan op donderdag weer. Ik vind dat zelf op de een of andere manier veel minder âergâ dan om twee dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Maar goed dit werkt alleen als je 2 porties per keer maakt van een gerecht, als je er 3 of 4 maakt hou je alsnog wat over. In mijn ervaring zijn de meeste gerechten goed voor 2 personen te maken, voor 1 persoon vind ik inderdaad lastig omdat de meeste producten dan teveel zijn en je die weer over houdt. En als je wel 3 of 4 porties hebt inderdaad invriezen, al is dat inderdaad geen optie als die al vol zit haha.
Surinaamse zuurkool. Hier ooit gelezen, ben benieuwd!
Rijst met biet en yoghurt van Meera en beter is het lekker (en snel klaar!) want ik heb honger!
Heb je het recept hiervan? Klinkt lekker namelijk!
Haha ik heb dit boek dus gewoon maar blijkbaar is het recept met het erdoorheen bladeren nooit opgevallen
Ik heb dit boek sinds kort ook, maar heb de kerrie blaadjes bij de supermarkt nog niet gevonden.
Waar haal jij die?
Bij de toko/Aziatische supermarkt. Wij hebben een hele zak in de vriezer liggen.
Ongeveer dit, heb nu niet alles in huis maar was erg lekker vorige keer
Spaghetti naar het recept van de serie the Bear
Pasta met meerdere soorten tomaten, kappertjes en olijven
Review graag!
Ik vond het heeel lekker, alsof je in een restaurant at! Wij hebben wel een recept gevolgd waarin de knoflook/basilicum meegepureerd wordt in de olie. Het is wel vettig door de hoeveelheid olie en boter maar ik vond het echt heerlijk
Van die serie? Wat leuk!
Niet toegekomen aan boodschappen dus Indomie instant noodles opgeleukt met vegan kipstukjes, edamame, komkommer en augurk. En extra gebakken uitjes.
Ja, vond de serie fantastisch dus toen ik het recept tegenkwam op internet moest ik het sowieso een keer maken!
Wat leuk zeg. Ja vond het ook een goede serie!