Met lasagnebladen. Lijkt net alsof deze in dit recept van pompoen zijn
@Dazed was bij jou het deeg voor die pita broodjes ook zo plakkerig? Het werd na kneden ook niet beter, kneden wilde zelfs amper. Ik heb wel wat bloem toegevoegd maar mwah het werkte niet heel goed. Al zag ik dat hij ook wel veel meel op het blad had liggen.
Ze waren wel echt heerlijk! Super goed gelukt. Ipv verse tijm heb ik 1/3 tl gedroogde tijm gedaan, werkte prima. Ik had erbij zoetzure wortellinten en een bonenchorizostoofpot.
Ik had de 100 gr kidneybonen en 100 gr zwarte bonen. Een courgette vervangen door mais in blik is ook lekker.
Oh gek! Ik gebruik meestal wel wat meer bloem dan in het recept maar niet superveel meer. Wel fijn dat ze goed gelukt waren!
We aten ravioli met spinazie en ricotta en sausje van creme fraiche, zongedroogde tomaat, ham, olijven en pesto en rucola. Restjes opmaken en was best lekker
Laksa met geroosterde koolraap en sjalot
Kaiserschmarrn met appel-perencompote
In mijn herinnering is hier de afgelopen tijd een recept gedeeld voor tofu tikka massala die meerdere van jullie hebben gemaakt. Maar ik kan het niet vinden via de zoekfunctie. Iemand een idee waar ik het over heb?
Misschien deze?
Snackssss
Paccheri met rucolapesto, gegrilde courgette, gele paprika en chorizo
Kaasfondue
Kimchi jjigae met tonijn en rijst
Tagliatelle met champignons en gorgonzola saus
Twee tosti’s met ketchup. Mega zin in en was 10/10.
Fregola met gebakken sperziebonen met sesamolie, kimchi, lenteui, komkommer, wortel en mayo
Zuurkool stamppot
Restjes: rode kool, erwtensoep, pommes duchesse en stokbrood met kruidenboter
Stokbrood met kruidenboter en zoete aardappelfriet. Unsuccesful adulting, maar wel zelf in de oven gedaan ipv thuisbezorgd te laten komen wat we normaal doen op dit soort dagen.