Wat eet je vanavond #4

Popcorn chicken met frietjes

2 likes

Gestoomde aardappelen met een zelfgemaakte vegan slavink en rode bieten gemaakt nav een Pools recept

5 likes

Zuurkoolstrudel met gehakt en kerrie

5 likes

brood met hummus, gebakken champignons en olijfolie

1 like

Vega cheeseburger en ovenpetat

1 like

Mosterdsoep met stokbrood

1 like

Hier ben ik allebei heel benieuwd naar!

Ik eet bruinebonensoep op zn soort van Mexicaans/texmex’, met maïs en paprika en veel pepers

1 like

Pompoen en rode linzen soep met naan en een boerenboolsalade met noten en zaden.

2 likes

Pho met prei en shiitake

3 likes

Ik ben sinds vorige week helemaal fan van bietjes haha. Dus probeer steeds iets nieuws met bieten.

Vanavond was het een salade van bieten, sla, geroosterde walnoten, citroensap en feta.

5 likes

Ik had vanavond pompoen risotto gemaakt, verspakket van ah (lekker gemakkelijk). Aanrader, erg lekker!

1 like

Thaise pompoensoep met kokosmelk, leftover komkommersalade en geroosterd brood met limoenboter

4 likes

Hamburger en witlofsalade

Tagliatelle met polpette al forno (balletjes in tomatensaus uit de oven) van giorgia’s kitchen maar dan vegan gemaakt, met nog extra ricotta

3 likes

Taco’s met kipgehakt, bonenmix, creme fraîche en pittige salsa

Met komkommer in zuur, sambal eieren en basmatirijst
Hopelijk is het wat :smiley:

8 likes

Pindasoep met kachumbar, yoghurt-munt chutney, rijst en afbakbroodjes. Alles van Meera Sodha.

3 likes

Shepherd’s Pie

2 likes

We vierden heerlijk kerst met zn twee (en baby in de buik) :smiling_face_with_three_hearts: wilde niet teveel moeite doen want MOE maar wel een beetje kerstig :christmas_tree:

Zalm met krokant korstje van peterselie, walnoot, citroenrasp en parmezaan
Boontjes met spek
Gebakken aardappeltjes
Stoofpeertjes

En als nagerecht warme kersen met vanilleijs, slagroom en crumble van bastognekoek

12 likes

Vooraf zelfgebakken brood met smeersels
Daarna soepje
Dan gebakken aardappels, sperziebonen en salade en zelfgemaakte gordon bleu.
En toe een toetje gemaakt door de tante van mijn vriend!

2 likes