Mijn man heeft nog nooit gegourmet en heeft toevallig een bakplaat gewonnen bij de bingo bij m’n ouders dus hij is erg enthousiast om dat straks eens even uit te proberen ![]()
Broodje kroket ![]()
Oh ja! Ik heb ze allebei wel al in de vriezer liggen. Dus eentje vandaag en eentje morgen denk ik ![]()
Hahaha dit vind ik echt aandoenlijk
Ik ga eten met vrienden en iedereen neemt wat mee, ik maak gyozas met kool en paddestoelen en Koreaanse (nep)kip, verder weet ik dat er fried rice, spring rolls en iets van Japanse kipballetjes zijn en de rest is nog een verrassing
Hij vond het echt top
Er is vanalles over dus uhm morgen weer, ben er zelf geen fan van maar goed als het hem blij maakt
Burgul met een tomatensausje met champignons & ui.
Wraps met krokante vega kip, sla, komkommer, rode ui, avocado en een honing-mosterdsausje
Pasteitje met kippenragout en voor de liefhebbers met paddenstoelencrumble
Pompoen-wortelsoep
Mini aardappelkroketjes, rode kool, varkenshaas in bladerdeeg (eentje met cranberry en appel en eentje met een vulling van paddenstoelen)
En last but not least:
Gin-tonic panna cotta want die was nog over van gisteren
Stoofje van courgette, aubergine, rode ui, knoflook, olijven en kappertjes met hummus op brood
Otto’s paddenstoelenlasagne. Voor het eerst, ben benieuwd. Het ruikt iig goed!
Zoete aardappelpuree met boontjes en een vega kipkrokantschnitzel
Spaghetti norma
Ravioli gevuld met ricotta en sausje (1+1 bij appie) met extra spinazie en tomaat (en kaas)
Vegan taco’s al pastor (met verse ananas
) met refried bayo beans met chipotle, ui en avocado. Wel voor de luie veganize-route gegaan en gewoon nepkipstukjes uit elkaar geplukt voor het vlees
Update: 3x te veel rode peper erin gedaan. Ik dacht oh is kleinere peper dus ik doe ze extra maar die kleinere zijn natuurlijk veel heter….
Dus het was meer pasta arrabiata met aubergine maar was wel echt lekker. Heb alleen een tintelende mond nu ![]()
Voor de geïnteresseerden: ik vond het mwa. Wel ok, maar de tijd niet waard.
Zelf groene curry gemaakt, met aubergine, rode paprika en verschillende paddenstoelen.
Ottolenghis one pot orecchiette puttanesca uit flavour.