Dit at ik ook, met wat geroosterde bloemkool erbij.
Heb je een recept voor de curry? Klinkt goed!
Tagliatelle met een gebakken champignons in een rode pesto sausje
Noodles met vegakipstuckjes knoflookchillisaus, boontjes en sesamzaadjes
Ik had er eigenlijk nog nooit aan gedacht om een sausje met pindakaas te maken, behalve dan pindasaus natuurlijk. Maar klinkt lekker, ga ik deze week ook een keer doen.
Deze was het! Was de eerste keer dat ik 'm maakte maar vond het heel lekker!
Hoe was deze?
Het was zeker lekker, ik miste wel een beetje een umami/volle smaak dus daar zou ik de volgende keer wat mee experimenteren. Duurde best lang om te maken voor iets dat ik in deze staat een 7 zou geven.
twee nieuwe kookboeken met kerst gehad, maar het wordt… nepkipburgers met gebakken spinazie
Ik denk ovenschotel met chorizo en dat olijven
Een zorgcliënt neemt me mee uit eten dus ik laat me helemaal verrassen vandaag al heb ik wel een vermoeden waar we naartoe gaan dus heb al stiekem de menukaart gecheckt
Ik ben in Antwerpen dus ik ga lekker naar m’n favo Indonesische restaurant
Pannenkoeken
omg hier heb ik zo’n zin in nu!
Aardappelpuree, gehakt hachee (ohmyfoodness), rode kool oma’s manier (nou ja de oma van de website beheerder van Nederlands-dis.nl) en misschien nog met een snel wortelbijgerecht
Welk restaurant is dat?
Aardappeltjes, prei en kikkererwten uit de over met romesco saus. (Recept culy) Was prima, maar ik zou het niet nog een keer maken
Was lui dus lekkerbekjes, met spinazie & feta
Penne met tomaat, spinazie, vegan salami en zelfgemaakte vegan feta. Niet zo italiaans, wel lekker en snel klaar
Thank ga hem ook eens maken!