Ja was lekker! Van Meera Sodha, met bimi en zoete aardappel en avocado. Was heel makkelijk, had het twee dagen achter elkaar gemaakt. Vrij goedkoop ook, had alle ingrediënten voor de saus al in huis. Je kan er ook andere groentes bij doen, ook als je courgette ofzo over hebt. Ga het toevoegen aan m’n standaard gerechten denk ik. Heb ook nog saus over.
Broodjes krokante kipschnitzel met salade
Finse zalmsoep voor het eerst zelfgemaakt dus ik hoop dat ik een goed recept heb gekozen
Polenta met venkel, worst en citroen-roomsausje
Risotto met champignons en spinazie.
Geroosterde tomatensoep met olijvenbrood
Kapsalon gyros XL jatoch
Ik had zin in groente
Boterbonen en pasta in zelfgemaakte groentebouillon met groene kruidenolie, gekruide portobello’s met gekarameliseerde ui en gerookte pepers, geroosterde tomaatjes en een salade met geblakerde prei, sperzieboontjes, verse (zelfgedopte!) tuinbonen, kakifruit, veldsla, mosterdzaad en dille.
Hey ik ook!
pizza
Met een pizza van Turks brood
Nu al zin in vanavond. Ik ga zelf paratha en chana masala maken . Lekker middagje in de keuken.
Gyoza met shiitake, kimchi en lenteui, en erbij crispy tofu met marinade van gochujang en sojasaus
Shakshuka met zelfgemaakt naan
Noodles met gewokte groenten en tempeh
Ah dankje! Dit gaat hem voor mij ook worden. Wist niet zo goed waar ik zin in had maar nu wel haha.
kimchi fried rice
Dankjewel! Ben alleen bang dat ze van de kringloop zijn
Bij mijn broer gegeten die helaas niet zo’n keukenprins is een soort taart met appel en pompoen, maar het deeg was niet echt gaar en smaakte als een klomp boter, en de vulling van pompoen en appel was ook een rare combi, alsof het eigenlijk zoet moest zijn terwijl het hartig gekruid ofzo was? Eindstand, dan maar thuis nog chips en andere snacks op.
Rijstnoedel salade met bloemkool saté