Je had hem een recept voor risotto moeten geven.
Hopelijk heb je voor de rest wel een gezellige avond gehad, maar wel klote om met een hongergevoel weg te gaan
Je had hem een recept voor risotto moeten geven.
Hopelijk heb je voor de rest wel een gezellige avond gehad, maar wel klote om met een hongergevoel weg te gaan
Koe loe kai, witte rijst, zoete chili boontjes, kroepoek en seroendeng
Deze, was zeer smakelijk! Zonder de hoisin want die had ik niet in huis.
Nee helaas was het niet de fijnste avond (voor mij), maar broer heeft er geloof ik wel van genoten en dat is het belangrijkste!
Ik ben niet lekker en heb zin in comfortfood maar het moet niet te moeilijk zijn. Het wordt denk ik of vegasaté met ovenfriet en ?groente? of vegagehaktballen met aardappelpuree en ?groente?. Als iemand een geniale suggestie heeft is die welkom
spagbol
grapje, spaghetti bolognese dus, maar dan vegan gemaakt.
Soort steaks van portobello met pittig sausje en Limabonenpuree
Klinkt als Otto want het is Otto maar wel een snelle
Ik had laatst zo’n bakje aardappel gratin van de appie die je alleen maar in de oven / airfryer hoeft te doen met een vega burger (paar minuten erbij in de airfryer) en een zak voorgesneden snijbonen gekookt.
ohh die zijn zo lekker!
Nasi met sajoer boontjes en tahoe
Mini aardappelkroketjes, Valess tomaat mozzarella schnitzel en bloemkool
Caesar salade
Thanks! Ik had me inmiddels toegelegd op de vega saté met atjar ketimoen, maar ik onthou hem voor een volgende x
Hotpot.
Gnocchi met een saus van rode bietjes en geitenkaas, afgetopt met pistache nootjes en rucola. En daarbij witlof bladeren gevuld met houmous en alfalfa.
ff gezond doen!!
Burritos met refried beans, cheddar, avocado, vega kip, salsa en creme fraiche (er was geen sour cream meer in de ap )
Vond je hem ook echt snel ik had het idee dat die portobello’s echt al een half uur gaar waren
Bowl van geroosterde spruitjes uit de oven met gepofte knoflook en sjalot, mar couscous met gegrilde paprika, met tahin saus en zelfgemaakte croutons. En nog wat gerookte aubergine uit pot!
Hahaha schreef dit uiteraard voor ik begon met koken en dacht me te herinneren dat het snel was. Was vergeten dat die portobellos twee keer in de oven moesten, maar het is wel heel simpel want je hoeft alleen te wachten in principe.
Lasagneeee