Wat eet je vanavond #4

Met vega kip en parmezaan. Best prima. Ideaal als je afgestompt thuis komt van werk en niet wil nadenken

4 likes

Gnocchi met pompoen, ricotta en salieboter

7 likes

Noodles met oesterzwammen, pompoen, lenteui, fivespice, soja, sesamolie en chili crisp

3 likes

Dit staat vanavond bij ons op de planning! Ben benieuwd. Jouw omschrijving matcht in ieder geval wel bij hoe ik me voel, dus moet goed komen :+1:.

1 like

Hahah ja prima. Verstand op 0, soms wil je dat gewoon!

2 likes

Alledaagse dahl met rijst, chapati’s en als bijgerechten friszure andijvie en courgettes met harissa

5 likes

Paprikasoep volgens m’n vriend. Volgens mij is het gewoon een soort goulash maar goed :sweat_smile:

3 likes

Lekker makkelijk, pasta met vegaspekjes, spinazie en boursin cuisine

5 likes

Snackbar :grin: Friet met pindasaus en een kroket

8 likes

Alledaags? Heb je ook een versie voor bijzondere gelegenheden?

3 likes

Orzo met venkel, tomaat, zongedroogde tomaat, mozzarella en basilicum

Weet niet wat ik ervan vind though

2 likes

Ja ik had hier ook al de hele week zin in maar ik had al allemaal ander eten in huis en restjes die opmoesten steeds dus ik ben helemaal gelukkig nu. Sterkte met je paneer, hopelijk brengt de toekomst friet :sparkles:

1 like

Vega sushi :heart:

4 likes

Ik wil je palak paneer met alle liefde overnemen hoor.

1 like

Pannenkoeken, want ik moest mijn nieuwe pannenkoekenpan inwijden

2 likes

Zoete aardappelstamp met prei, olijven, spinazie, geitenkaas en walnoot

3 likes

Het is een recept van Meera Sodha dat masoor dal heet en in het Nederlands staat dit er boven. Dus noem ik het ook maar zo.
Haar moeder maakte hem altijd op deze manier en het is een snelle makkelijke versie. Gok dat het daarom zo heet? Geen idee.

En er staat een versie in dit boek die je wel kan zien als meer werk, dal makhani. Maar geen idee of dat wel of niet door de weeks gegeten wordt.

4 likes

Congee met gebakken paddenstoelen en vegan runny egg uit Emma’s amazing asia vega. Echt heel lekker, alleen ik heb de chili olie uit pinda’s in chili olie gebruikt en die is heel pittig.?. Ik had het idee dat die normale zonder pinda’s helemaal niet pittig is??

2 likes

Broodjes vegaburger met zoete aardappelfriet.
De vegan burgers van de Lidl zijn echt héél lekker.

2 likes

Ovenschotel met boerenkool en zalm

1 like