Carpaccio vooraf en daarna cheeseburgers
Sobanoedels met wortel, edamame, komkommer, mango en tempeh met denk ik een soja/yuzu sausje
Gyozasalade
Oooo lekker dit ga ik morgen maken!
Of moet het aan het einde nog even 2 uur in de oven of marineren (ik vraag het want ik heb blijkbaar blindheid voor dit soort informatie)
Ik maak aardappelsalade en gegrilde groenten met vega worstjes
Hahaha nee, het ergste is de kardemom peulen openen, de rest is echt paar dingen snijden, bijna alles is rauw. Dus dit kan zelfs ik in een half uur.
Enige fout die je kan maken is onrijpe avocado kopen.
Komt uit Simpel trouwens als je die hebt liggen.
Plaattaart met tomaten, tijm, venkelzaad, knoflook, olijfolie en ricotta met citroenrasp en citroensap
Pastasalade met tonijn https://www.ah.nl/r/1190447
Respect voor iedereen die nu uitgebreid in de keuken staat
Komkommersalade, gemarineerde champignons en pulled chicken. Twee happen ongeveer. Kijk meer uit naar het toetje: Snickers ijs en cantaloupe
Ik ga er misschien spijt van krijgen maar ik heb zin in spaghetti met knoflook, rode peper, cherry tomaten en garnalen
Ik weiger ook deze dag om te koken, dus lekker in de buurt chaat en dosa gegeten met chai, badam milk en Indiase cola want #stayhydrated.
Als iemand dit voor mij zou maken nu, zou ik er ook zin in hebben met niet teveel peper haha
Jaaa het was zo lekker!! Precies de goeie hoeveelheid pittig voor nu, 0 spijt van. Het was ook met 15 minuten klaar dus dat scheelde ook
Ik was echt van plan om te koken maar m’n keuken was nog warmer dan dat het buiten was dus ik heb een pokebowl afgehaald
Ik heb dit gegeten en idd een aanrader!
Turkse pasta!
We aten souvlaki met pita, rode ui, tomaat, tzaziki en feta. En friet
Citroen orzo met gegrilde zalm en gepofte cherrytomaten
Gegrilde groente en aardappeltjes met feta uit de oven
bkeila!
Oeh heb je hier een recept van?