Wat eet je vanavond #5

Aardappeltjes met champignons en knoflook in roomsaus, en salade ernaast

2 likes

Heb je misschien een recept van die aardappel, champignon en knoflook in roomsaus? Klinkt erg lekker als comfort food :star_struck:

1 like

Aardappel en courgette uit de oven met panko en knoflook en peterselie, champignon jus, vega schnitzel

3 likes

Het is niet meer dan een pan met gekookte aardappeltjes en een pan met knoflook, champignons en room :grin: en dan de saus over de aardappeltjes

1 like

Klinkt wel goed haha! En simpel, dus top.

2 likes

Ajam pangang uit de slowcooker, gebakken rijst en edamame bonen

3 likes

Sticky tofu met spitskool, rijst en een gekookt ei. Was echt mega lekker

5 likes

Dit klinkt lekker - is het gewoon letterlijk dit, of doe je er nog meer mee?

Deze!

Ik maak deze sinds ik hem gevonden heb heel vaak. Wel echt maar één laag doen zoals ze zeggen in dit recept. Dan is het niet zo heel veel, maar ik heb een dubbele laag geprobeerd en dat is minder lekker (nog steeds prima hoor).

5 likes

Lekker! Dank!

1 like

Rijstnoedels, broccoli, bloemkool, wortel, tofu pops en een sausje van oa sojasaus, suiker, beetje sambal en chili olie

1 like

Zilvervliesrijst met geroerbakte groenten, tempeh en zelfgemaakte pinda-saus en komkommer zoet/zuur.

En lijkt erop dat rijst gaar is, vet lastig altijd na een meltdown. Dus blij

9 likes

Heb je een rijstkoker? Mocht je het dan niet trekken heb je toch altijd perfecte rijst. De goedkoopste van de toko zijn al prima.

13 likes

Nee, maar ga ik wel aanschaffen.

6 likes

Broccoli met room-wijn saus en kaas uit de oven, geroosterde aardappelen en een of andere visstick voor volwassenen van Iglo uit de oven

3 likes

Rode kool, aardappelpuree en vega köttbullar

3 likes

Andijviestamppot :ok_hand:t3:

3 likes

Stamppot zuurkool met een gehaktbal

2 likes

Dit, en het was echt verrassend lekker, zelfs zonder peterselie!

1 like

Haha ja ik was ook verrast! En ben hierdoor (simpele italiano recepten) geïnspireerd om mijn Zilveren Lepel boek (dat ik gehersenspoeld door ottolenghi etc te lang als saai en te simpel heb bestempeld) door te koken!

Nja ga de hoofdstukken over longen enzo wel overslaan maar wil iig de vega recepten veel meer proberen.

5 likes