Wat eet je vanavond #5

Zeker doen! Ik ben elke keer weer zo blij met dat ding. Nooit meer gedoe en altijd goede rijst :pray:t2:

2 likes

Pasta carbonara

1 like

Pizza met 4 kazen🧀

2 likes

Enchiladas met bio kip, paprika, tomaat, mais, zwarte bonen, zure room en kaas

2 likes

Hiermee verder: auberginerisotto en salade van bleekselderij, appel, walnoten en kaas

2 likes

Oesterzwamburgers (van Crisp) op een classic broodje met sla tomaat en homemade burgersaus. Gebakken aardappeltjes en een salade ernaast

2 likes

Conchiglioni met ricotta, spinazie en een simpele tomatensaus

1 like

Pizza taco

Andijviestamppot

3 likes

Dit is echt heel erg suffe herfstkut van me, maar dit weer vraagt toch gewoon om soep.

Linzensoep in dit geval met stokbrood en kazen

3 likes

Ik ook, heerlijk :grin:

2 likes

Zalm met groene asperges en zeekraal :star_struck:

3 likes

Aardappelpuree, sperziebonen en een schouderkarbonade

1 like

Ik ben een zeldzame avond alleen thuis en overweldigd door de mogelijkheden op thuisbezorgd

2 likes

Vega burgers met zelfgebakken brioche broodjes

2 likes

Risotto waar je alleen maar gekookt water bij hoeft te voegen. Ik dacht eerst, waarom koopt mijn man dit nou weer, zo’n zakje met kruiden en rijst er al bij in. Maar hóe handig als iedereen in huis ziek is en het is best comforting :yum: wel nog apart wat champignons erbij gebakken voor erdoor

3 likes

En wat heb je gekozen?

1 like

Tagliatelle met ragú die de hele middag heeft opgestaan :two_hearts:
(ik eet echt zelden vlees maar volgens mij nu al voor het tweede jaar op rij toevallig net op dierendag wel :sob:)

4 likes

Kon niet echt kiezen en nu regent het heel hard waardoor ik me schuldig voel naar bezorgers dus helaas trek ik de vriezer leeg

4 likes

Alles komt goed ik ben Indiaas aan het bestellen!!

10 likes