Ja ik doe het alleen als ik zeker weet dat het echt dieren zijn, er is gelukkig ook heel veel vegagehakt te koop!
Joh je hoeft mij niet te overtuigen, zoals je misschien opgevallen is tijdens je strijd hierboven post ik nooit vlees/vis omdat ik dat al jaren niet eet. Dit soort activisme is toch gewoon kinderachtig; doen alsof je ‘gewoon je frustratie kwijt wil’ maar eigenlijk een punt wil maken. Zeg het gewoon of post het in het ergernissentopic.
Een punt willen maken door wat boze likes uit te delen. Is toch belachelijk? Ik post hier niet elke dag, anders had je wat hartjes kunnen uitdelen op mijn geroosterde aubergine van donderdag en mafaldine pasta in tomatensaus.
Ik zou me serieus vragen stellen als het voedingspatroon van onbekende forummers je zoveel doet.
Het is meer de leefbaarheid van de aarde die me zo veel doet!
Jouw ondertitel ![]()
![]()
Wil je die niet laten veranderen ![]()
Ik denk dat de gemiddelde forummer qua vleesinname niet bepaald het probleem is, vergeleken met de rest van de Nederlandse/Belgische populatie
Graag hahaha! Visolie is onnodig, er bestaan ook gewoon algenolie capsules!
En @Zemraluani ja ik weet niet, ik zie om me heen in mijn bubbel (siblings, vrienden) ook zoveel mensen die beweren echt om het klimaat te geven, maar die als het er op aan komt gewoon niet willen inleveren op gemak, luxe en gewoonte en die dus bijvoorbeeld blijven vliegen en dieren eten. En die vibe heb ik op het forum ook altijd als ik dan bijvoorbeeld weer mensen casual zie posten over vliegreizen. Of als ik hier in dit topic mensen over vlees/vis zie posten alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Ik denk dat op deze manier je punt maken echt averechts werkt.
En om je punt kracht bij te zetten, misschien moet je dan ook even naar het zwanger-kind-topic gaan om daar boze smileys uit te delen.
Ah nee in die krochten van het forum daal ik liever niet af hahaha
Hartige pompoentaart met spinazie en geitenkaas, hij moet nog in de oven maar ziet er nu al lekker uit!
Net een allergenen aanduiding op een menukaart zo. Boze smiley = vlees/vis. Wat de andere smileys betekenen moeten we nog ff afstemmen
Als je je zo drukt maakt, moet je je ook niet voortplanten.
Was ik ook niet van plan hoor!
Libanees met een munt citroen drankje ![]()
Een Otto soort parelgort frittata met salade
Haha ik las het even alsof je een Libanees had gegeten. Had je misschien een extra boze smiley gekregen. Of juist niet, want scheelt weer een vervuilende mede aardbewoner ![]()
Maar ontopic: lekker!
Gnocchi met tomatensaus, spinazie en slagroom met panko erop
broodjes met Twentse bakleverworst