Burger en frietjes
Bietensalade en friet
Hoe was dit? Ik weet koreaans met kaas is best normaal maar ik moet dat nog een keer proberen.
Ik eet udon met tofu en paksoi en zwarte pepersaus.
Borrelplank (ja ja op een doordeweekse dag)
Bruine bonen met Rijst
Curry udon met en eitje en cheddar
Pannenkoeken
Pasta met geroosterse groenten en ik wilde er garnalen bij doen maar die ben ik vergeten
Noodles met wortel, bloemkool en boontjes en sausje van oa mushroomsauce en tahin.
Curry met courgette, paprika en kikkererwten (en rijst erbij)
Rijst met allerlei paddestoelen, courgette en zachte tofu in een gochujang/soja/oestersaus sausje
Nasi met een gebakken ei
waar heb je krapao gekocht? ik vind altijd overal alleen zoete thaise basilicum, geen heilige
Pasta carbonara met broccoli
Was de rijst in promo bij jullie? Iedereen eet rijst vandaag haha
harissa-honing geroosterde spruiten en kippenpoot met ras-al-hanout marinade (uit mijn nieuwe airfryer)
Gekookte bloemkool, gekookte aardappel. Lekker door elkaar prakken een stukje worst.
Ik heb hem gewoon gemaakt met Italiaanse basilicum helaas ivm de sneeuw, maar ik koop ook meestal de Thaise. Voor mijn gevoel heb ik Holy wel eens gezien, maar ik weet niet meer waar, zal er eens op letten. Zit er ook soms aan te denken om eens zo een kruidenpasta te proberen.
ohhh oke, ik heb alleen een keer een leeg schap gezien bij de oriental in den haag, verder nergens ![]()
is het lekker met normale basilicum? ik vind zoete thaise wel lekker maar stilt de krapao craving niet echt
Ja, vind ik wel. Ik ben dol op Thaise basilicum, maar het heeft natuurlijk heel erg z’n eigen krachtige smaak. Heb het idee dat je mss met de Italiaanse met wat munt erbij en kruidnagel meer in de buurt kan komen?
De truc is ook gewoon zoveel rode chili (met zaadjes) gebruiken dat je het peperige ondervangt en gewoon in de fik staat.
Maar vind allebei wel echt lekker, het zal alleen natuurlijk nooit dat specifieke smaakje krijgen.