Ik vind dat juist leuk!
@boonie ik vind het ook juist leuk! En volgens mij is dit nu ook weer gewoon âhipâ toch?
Vanavond eet ik snackbar: friet, bitterballen, kaasstengels en kaassoufflé
Zoet pittige paneer uit Amazing Asia vega. Er zit bosui en groene peper door de saus en ik eet er sperziebonen en rijst bij
Flammkuchen picoliniâs
Salade met warme druiven, spekjes, geitenkaas, walnoten met mosterd dressing. Met een stokbroodje.
Een familielid dat in Noorwegen woont kwam aan met zelf warmgerookte zalm (en misschien zelf gevangen zelfs maar dat weet ik niet helemaal zeker) Dus brood met zalm en aspergesoep
Gnocchi met geroosterde cherrytomaatjes, burrata en basilicum.
Very low effort maar toch lekkerrr.
Shoyu ramen met paksoi, bimi, edamame, geroosterde tomaat en een gemarineerd eitje
Gehaktbrood met gember en rode pepers, met broccoli en aardappeltjes
Gisteren pokebowl met oa tempeh en gemarineerde watermeloen naar een recept uit koken zonder pakjes en pakjes (blijf dat zoân waardeloze naam vinden voor een kookboek), was geslaagd!
Nu is er alleen een halve watermeloen over dus ik denk dat ik daar een salade met munt en feta van ga maken met nog iets erbij, couscous ofzo?
Beyond Meat burger met zoete aardappelfriet en gegrilde groenten
Indiaas besteld, want mijn executieve functies werken vandaag niet mee
Werk liep heel erg uit dus bibimbap en mandu besteld
Oeh lekker! Waar bestel jij bibimbap? Ik heb een tijdje geleden de vegan bibimbap bij Ggulmat geprobeerd maar vond die eigenlijk niet zo lekker
Oh nou ik heb dus voor het eerst bij ggulmat gesteld nu wel de niet-vegan versie, ben benieuwd/hoop dat het meevalt haha. Verder weet ik het niet zo goed qua bestellen in Utrecht, voor uit eten hoorde ik van mn vriend wel dat de bibimbap bij Meishi goed is
Ha nou dan hoop ik gewoon dat jij m wel lekker vindt
Salade van een saladebar in Porto nagemaakt waar ik vaak aan heb teruggedacht de afgelopen maanden:
zilvervliesrijst, zwarte bonen (beetje opgewarmd), koriander, rode kool, mais, gepickelde jalapeno (ook een beetje van het sap), gepickelde rode ui, avocado, komkommer, flink wat limoensap, tomaat en plantaardige sour cream.
Was echt heeerlijk en morgen de restjes mee als lunchđ
Fettuccine Alfredo met gegrilde kip