Wat eet je vanavond #5

Ik vind dat juist leuk!

4 likes

@boonie ik vind het ook juist leuk! En volgens mij is dit nu ook weer gewoon “hip” toch?

Vanavond eet ik snackbar: friet, bitterballen, kaasstengels en kaassoufflé

2 likes

Zoet pittige paneer :drooling_face: uit Amazing Asia vega. Er zit bosui en groene peper door de saus en ik eet er sperziebonen en rijst bij

3 likes

Flammkuchen picolini’s :pizza:

Salade met warme druiven, spekjes, geitenkaas, walnoten met mosterd dressing. Met een stokbroodje.

1 like

Een familielid dat in Noorwegen woont kwam aan met zelf warmgerookte zalm (en misschien zelf gevangen zelfs maar dat weet ik niet helemaal zeker) :two_hearts: Dus brood met zalm en aspergesoep

18 likes

Gnocchi met geroosterde cherrytomaatjes, burrata en basilicum.
Very low effort maar toch lekkerrr.

7 likes

Shoyu ramen met paksoi, bimi, edamame, geroosterde tomaat en een gemarineerd eitje

8 likes

Gehaktbrood met gember en rode pepers, met broccoli en aardappeltjes

Gisteren pokebowl met oa tempeh en gemarineerde watermeloen naar een recept uit koken zonder pakjes en pakjes (blijf dat zo’n waardeloze naam vinden voor een kookboek), was geslaagd!

Nu is er alleen een halve watermeloen over dus ik denk dat ik daar een salade met munt en feta van ga maken met nog iets erbij, couscous ofzo?

2 likes

Beyond Meat burger met zoete aardappelfriet en gegrilde groenten

2 likes

Indiaas besteld, want mijn executieve functies werken vandaag niet mee :ok_woman:t2:

2 likes

Werk liep heel erg uit dus bibimbap en mandu besteld

2 likes

Oeh lekker! Waar bestel jij bibimbap? Ik heb een tijdje geleden de vegan bibimbap bij Ggulmat geprobeerd maar vond die eigenlijk niet zo lekker :confused:

Oh nou ik heb dus voor het eerst bij ggulmat gesteld nu :sweat_smile: wel de niet-vegan versie, ben benieuwd/hoop dat het meevalt haha. Verder weet ik het niet zo goed qua bestellen in Utrecht, voor uit eten hoorde ik van mn vriend wel dat de bibimbap bij Meishi goed is

2 likes

Ha nou dan hoop ik gewoon dat jij m wel lekker vindt :blush:

2 likes

Salade van een saladebar in Porto nagemaakt waar ik vaak aan heb teruggedacht de afgelopen maanden:

zilvervliesrijst, zwarte bonen (beetje opgewarmd), koriander, rode kool, mais, gepickelde jalapeno (ook een beetje van het sap), gepickelde rode ui, avocado, komkommer, flink wat limoensap, tomaat en plantaardige sour cream.

Was echt heeerlijk en morgen de restjes mee als lunch😍

13 likes

Fettuccine Alfredo met gegrilde kip

1 like
1 like

Gisteren: riccioli met daslook-cashewpesto, groene asperges en courgette uit de oven, kerstomaatjes en walnotencrumble

Vandaag: aardappelstoofpot met courgette, gele bietjes, gekaramelliseerde ui, oesterzwammen en veel citroen+peterselie

20 likes