Van de ah mocht ik een gratis maaltijdbox uitzoeken. Ben voor beef teriyaki gegaan. Mijn vooroordeel over maaltijdboxen zijn bevestigd. Was niet lekker en biefstukpuntjes zijn gewoon vies.
Frietjes met frikandel burnt ends van de nieuwe bbq
Nieuwe achievement in m’n vegan tatta bestaan (van 7/8 jaar inmiddels?): een ovenschotel gemaakt met aardappelschijfjes, bloemkool, gehakt/sjalot/knoflookmix, daaroverheen een kerriesausje en uiteraard geraspte kaas on top.
Een uiterst charmante foto:
Hairy Bikers tomato and leek tart die ik niet kan proeven want COVID

Vrij rustiek deeg ook want ik had geen geduld voor iets moois haha.
Buldak noodles
Nog even een foto van wat ik gisteravond at. Ik ging bij m’n broertje eten en dacht dat hij iets simpels in elkaar zou flanzen, maar het was echt super uitgebreid en stuk voor stuk mega lekker.
Teriyaki zalm, met geroosterde rozemarijn aardappeltjes en geroosterde bimi, wederom allemaal van de bbq
Ziet er heerlijk uit. Wat is het allemaal? De losse groentes herken ik wel haha.
Creamy lemon orzo met feta kaas
Een ovenschotel met prei, linzen en feta, uit het boek de groene bakplaat. Zo ongeveer de enige 3 ingrediënten die ik nog in huis heb dus komt mooi uit haha.
Dahl met linzen en naan. Morgen Surinaamse bami. Comfort food weer
Restjes van twee andere dagen
Geroosterde aardappels met knoflook en parmesaan, broccoli en zalm
Jaa het was echt heerlijk! Hij werkt als kok en neemt regelmatig eten mee naar huis.
Van boven naar beneden ongeveer:
Super lekkere aardappelsalade
Burrata met tomaatjes
Hummus
Weer super lekkere aardappeltjes
Kalfsvlees met tonijnmayo
Vlees (ik weet even niet meer wat) met wortel creme
Runderwangen
Lamsvlees met geroosterde druiven
Noodlesoep met wat restjes erin, smaakte echt top! Oa met paksoi, kastanjechampignons , edamame en dumplings
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1199020/gnocchi-alla-sorrentina
Maar wel gochujang erdoor gedaan
Tomaten, spinazie, knoflook en feta in de kven e daarna gemengd met pasta!
Braziliaanse moqueca, maar een vegan versie met Vivera zalm, jackfruit en limabonen
Klinkt heel lekker, heb je het al eerder gemaakt met die Vivera zalm? Ben benieuwd hoe die in zoiets is
Ik weet het je straks te zeggen! Want wou 'm eigenlijk niet bakken maar gewoon laten garen in de stoof, maar geen idee hoe dat gaat uitpakken