Hummus en falafel met brood en rauwkost
Lasagne, en had vanmiddag Franse uiensoep gemaakt ![]()
Nongshim shin ramyun op een bedje van pomtips
Spring rolls (want vanmiddag laat broodje kroket en dus niet zoān trek haha)
ik dacht hierdoor even dat je die chips letterlijk onder je ramen deed omg ik ging nog helemaal googelen of ik wel de juiste pomtips voor me zag hahha
Ik moest dingen opmaken dus een beetje een chaosmaaltijd geĆÆnspireerd op Oegandese Rolex: opgerolde omelet + paratha, met een vulling met oa kool, tomaat en tofu, en ernaast een salade van mango, komkommer, een pepertje en limoen
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven aardappelpuree gemaakt. Voel me echt een slechte hollander dat het 26 jaar heeft geduurd, maar ok.
Was wel heel lekker! Lekker creamy met veel boter en melk. En dan gegeten met gebakken zalm in een tomatenroomsausje met ui, knoflook, zongedroogde tomaatjes, parmezaanse kaas, spinazie. ![]()
Oh nee sorry haha. Ik probeer het wat meer cachet te geven omdat het weekend is, het bedje is meer een bodem in mn maag
Zuurkoolstamppot met appel, spekjes en jus. Perfect bij dit weer ![]()
Ze eet zelf zalm haha zal wel foutje zijn
Of Japanse keuken haat
Nee wil gewoon verwarring zaaien vind ik leuk
Ik heb echt zin in mijn (vieslekkere) studentenpasta: pasta met ui, spekjes (nu vega, toen nog niet), paprika, champignons en tomaat. En dan op je bord wat zachte geitenkaas erover.
Penne met courgette saus en gerookte zalm
Lasagne met groenten en vega gehakt en een frisse tomatensalade
Orzo tomaat en spinazie
Tofu met paprika in zoetzure saus, met zilvervliesrijst.
(Mijn man wilde graag chicken tonight ![]()
maar dat komt het huis hier niet in)
Pastinaakpuree en stoofvlees van jackfruit en oesterzwammen
Indomie met krokante tofu, ei, spinazie en champignons
Dit klinkt goed zeg! Heb je een recept voor het stoofvlees toevallig?