Wat eet je vanavond #5

Hummus en falafel met brood en rauwkost

Lasagne, en had vanmiddag Franse uiensoep gemaakt :drooling_face:

3 likes

Nongshim shin ramyun op een bedje van pomtips

6 likes

Spring rolls (want vanmiddag laat broodje kroket en dus niet zo’n trek haha)

4 likes

ik dacht hierdoor even dat je die chips letterlijk onder je ramen deed omg ik ging nog helemaal googelen of ik wel de juiste pomtips voor me zag hahha

3 likes

Ik moest dingen opmaken dus een beetje een chaosmaaltijd geĆÆnspireerd op Oegandese Rolex: opgerolde omelet + paratha, met een vulling met oa kool, tomaat en tofu, en ernaast een salade van mango, komkommer, een pepertje en limoen

8 likes

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven aardappelpuree gemaakt. Voel me echt een slechte hollander dat het 26 jaar heeft geduurd, maar ok.

Was wel heel lekker! Lekker creamy met veel boter en melk. En dan gegeten met gebakken zalm in een tomatenroomsausje met ui, knoflook, zongedroogde tomaatjes, parmezaanse kaas, spinazie. :heart_eyes:

10 likes

Oh nee sorry haha. Ik probeer het wat meer cachet te geven omdat het weekend is, het bedje is meer een bodem in mn maag

1 like

Zuurkoolstamppot met appel, spekjes en jus. Perfect bij dit weer :snowflake:

2 likes

@Nysmn doe jij nou ook al mee met de boze smileys? Het activisme werkt

1 like

Ze eet zelf zalm haha zal wel foutje zijn

Of Japanse keuken haat

2 likes

Nee wil gewoon verwarring zaaien vind ik leuk

6 likes

Ik heb echt zin in mijn (vieslekkere) studentenpasta: pasta met ui, spekjes (nu vega, toen nog niet), paprika, champignons en tomaat. En dan op je bord wat zachte geitenkaas erover.

2 likes

Penne met courgette saus en gerookte zalm

3 likes

Lasagne met groenten en vega gehakt en een frisse tomatensalade

4 likes

Orzo tomaat en spinazie

3 likes

Tofu met paprika in zoetzure saus, met zilvervliesrijst.
(Mijn man wilde graag chicken tonight :sob::sob:maar dat komt het huis hier niet in)

4 likes

Pastinaakpuree en stoofvlees van jackfruit en oesterzwammen

5 likes

Indomie met krokante tofu, ei, spinazie en champignons

6 likes

Dit klinkt goed zeg! Heb je een recept voor het stoofvlees toevallig?

1 like