Wat eet je vanavond #5

Linzen bolognesesaus van Jamie Oliver met volkoren spaghetti en parmezaan

4 likes

Ik had gisteren ook gnocchi! Gebakken, met rode pesto, geroosterde cherrytomaatjes, mozarella en heel veel basilicum

En vandaag Thaise groene curry met rijst

3 likes

@Violoncello ik zou het wel gezellig vinden als je dan een positieve emoji zou doen als het vega(n) is. :clap: of :hugs: ofzo

14 likes

Je bent wel consistent en volhoudend @Violoncello dat kan ik wel waarderen eigenlijk haha

4 likes

Waarom wil je erkenning voor minimale effort? Ben je soms een witte man? @Violoncello niet doen hoor!!!

8 likes

Ligt aan de winkel (en waarschijnlijk woonplaats). Ik zie als optie welke tenten hebben 70 procent korting (tot 20 eu).

Sorry dit is waarschijnlijk te laat geschreven. Hopelijk heb je wat kunnen fixen

1 like

Is gewoon gezellig

Aardappeltjes met schil uit de oven met olie en kruiden, bloemkoolgratin en een vega schnitzel

2 likes

Ik had broodjes shoarma gemaakt. Nu lekker stinken naar knoflooksaus.

4 likes

Prei courgette soep met olijven en dips van de markt en Turks brood.

3 likes

Auberginesalade met kikkererwten, plus bloemkool en halloumi uit de oven :hugs:

3 likes

gnocchi met tomaat, paprika en kookroom

2 likes

Indonesische kokosrijst met knapperige tofu en pindasambal uit het kookboek Dé Bakplaat. Het is de eerste keer dat ik het maak en ik vind het erg lekker! De rijst is ook heel mooi los geworden, had dat niet verwacht zo in de oven. Vind wel dat het echt niet voor 4 personen is, eerder 2 of 2 en een beetje. Volgende keer doe ik denk ik dubbel zoveel sperziebonen erin.

12 likes

Japanse curry met DVS Auf Wieder Schnitzel (echt haat aan die naam, maar goed) en zelf ingelegde rode ui op een bedje van veldsla

7 likes

Dit klinkt echt superlekker!

1 like

Ik had pizza besteld maar was een stuk kleiner dan anders en ze waren mijn cola vergeten :woozy_face: ze zeiden direct dat het mijn kant opkwam maar wil die cola natuurlijk bij mijn pizza

Was het ook! Ik had even gekeken of het recept ook online te vinden is en dit is het:

7 likes

Oh top, dank je wel, dit ga ik binnenkort eens maken!

2 likes

Khao swe, ook goed te maken met vega kipstukjes & vegan vissaus.

1 like

Vega tatta spagbol

Uiteraard met authentieke Italiaanse ingrediënten als paprika, prei en belegen geraspte kaas erover

8 likes