Ik ga dit maken
https://www.eefkooktzo.nl/pasta-met-groenten/
Maar wel met meer pasta, wtf is 50 gr pasta pp nou weer
Ik ga dit maken
https://www.eefkooktzo.nl/pasta-met-groenten/
Maar wel met meer pasta, wtf is 50 gr pasta pp nou weer
Vlaams erfgoed spaghettisaus en doe er zo veel mogelijk groenten in.
50 ml kookroom vind ik ook vrij karig ![]()
Ja precies! Duurde lang voor ik erachter kwam wat iedereen met āspaghettiā bedoelde als er penne met random groenten saus werd opgeschept
Gele curry met kikkererwten en aardappel. Natuurlijk met rijst, kan zo een marathon rennen met alle koolhydraten haha.
In je studentenrestaurant 4 euro voor een berg saus en overkookte, niet altijd warme en aan elkaar plakkende cappelini.
Me in de Vooruit op vrijdagen bij het bier drinken 2015-2019 ![]()
An era ![]()
tofu met woknoedels en -groenten
Pasta pesto
Kentang balado, sajoer boontjes en tempeh balado
āToscaanseā kikkererwten met ciabatta, mijn nieuwe favoriet.
Originele recept is van avocado_skillet. Voor 2 personen:
Zelfgemaakte groentesoep, morgen dus weer. Met een stokbroodje kruidenboter.
Welke recepten gebruik je hiervoor? Ik wil dit meteen maken nu ![]()
kentang balado:
In een flinke scheut olie de aardappelblokjes goudbruin bakken. De ui en knoflook erbij en meebakken tot deze glazig/gaar zijn. Tomatenpuree en de overige ingrediƫnten toevoegen. Goed om scheppen (wel opletten dat het niet aanbakt want dat gebeurt snel door de suiker en ketjap) en vervolgens op laag vuur nog even laten bakken tot alle ingrediƫnten goed verhit zijn en er een soort van kleverig/gekarameliseerd laagje rondom de aardappeltjes ontstaat
Ohhh dankjewel!!
Wie heeft er nog tips voor eten wat je van te voren kan maken? Ik werk vaak tot 19 u en wil dan iets opwarmen haha. Heb al veel ovenschotels, soep, chili sin carne, quiches, pasta, gebakken rijst enz gemaakt maar ben op zoek naar nog andere lekkere dingen
Een curry of dahl?
Stoofpotje?
Of ben je op zoek naar concrete recepten (want dan ben je hier niks mee natuurlijk).
Allebei mag! Maar stoofpot is zeker een goeie dat heb ik nog niet gemaakt thanks
Ik maak vaak one pot meals of een traybake als ik laat thuis ben. Die laatste is helemaal makkelijk want dan kun je indien nodig alles de dag ervoor al voorbereiden en als je dan thuis bent alles op de bakplaat gooien en in de oven schuiven. De meeste recepten zijn binnen 30 minuten wel klaar dus ik kleed me dan meestal om of ga alvast douchen of iets dergelijks en dan is het eten als ik klaar ben dat ook