Spaghetti carbonara
Gnocchi met prei, broccoli, cannellinibonen, pesto en broodkruim.
Friet en bietensalade
Witlofsalade met appel, blauwe bes, walnoot en cheddar.
Garnalen pasta ![]()
Linzensoep met een soort snelle zelfgemaakte focaccia
Bietenstamppot met ui, appel, kastanjechampignons en vegaballetjes
Vond het heel lekker (wel goede sesamolie en goede gezouten roomboter gebruikt) en simpel. Heb er nog gestoofde snijbonen met piment bijgemaakt naast de rijst en pindaâs. Meest kutte was nog de taugĂ© schoonmaken.
vega kipstukjes, paprika, kokosmelk&currypasta met rijst
japanse curry van gisteren maar ik vind die golden curry pakjes eigenlijk best smakeloos? met 3829 toevoegingen smaakt het nog steeds niet naar coco ichibanya.
Heb je heel toevallig deze gebruikt? Ik vind dit net in mân voorraadkast maar vind het zo gek dat er alleen water bij zou moeten? Naast de groenten enzo natuurlijk. Of hoort er ĂŒberhaupt geen kokosmelk ofzo in Japanse curry, ik heb geen idee hahaha
Edit: ok ff opgezocht en Japanse curry is idd zonder kokosmelk, weer wat geleerd.
ja volgens mij wel maar ik heb ook andere smaken van dit merk geprobeerd en ik vind het altijd zo net niet eigenlijk. zelfs als ik allerlei dingen nog toevoeg van komijn, gember, zwarte peper, msg, ketchup, bouillonblokje etc etc etc
Ik voegde hier ook altijd allemaal spul aan toe om hem verder op smaak te brengen.
Tegenwoordig maak ik het gewoon zelf.
In japaneasy staat een super simpel recept! Kost denk ik evenveel (of weinig) tijd als die blokjes.
Welke sesamolie heb je gebruikt? Ik heb een lievelings maar sta altijd open voor suggesties.
Gerechten uit Chengdu gekookt voor mn zusjes: mapo tofu, tian shiu mian, fish fragnant eggplant en rijst!
Ik vind dit dus ook! Voeg er echt nog veel smaakversterkers aan toe, maar zelfs dan blijft het onvergelijkbaar aan zaakjes buiten de deur.
Sorry duurde even, maar heb even foto voor je gemaakt. Ik heb ook gewoon prima van de toko, maar dit is echt mijn favoriet, met name de linker:
Ik koop deze bij een Japanse conceptstore in de buurt (Mono Japan) en ze hebben echt nog meer fantastische condimenten, zoals zeewier pasta met yuzu kosho. Hebben ook een webshop zie ik nu.
ohh love it ga even kijken dit weekend, thanks!
Curry noedels
Rijst met aubergine (uit de oven met miso), wortel en tofu met sojasaus