geïmproviseerde loaded nachos met guacamole en dingen die ik nog in huis had; vegan kaas, verschillende soorten bonen, champignons, mais enz. ik had alleen geen normale naturel tortillachips en wel zwarte doritos dus nu voel ik me zo’n kokende amerikaan op tiktok
Goed deze review, zat al naar dit recept te kijken ![]()
Ik doe m’n housewarming vandaag en er blijven ruim 20 mensen eten
Heb gisteren een gigapan dahl gemaakt en maak vanavond nog tadka (kruidenolie) om eroverheen te doen. En dan met kachumber (Indiase salade), raita en diepvries-chapati’s die ik in de oven kan afbakken. Hoop dat die chapati’s lekker zijn want ik heb ze nog niet eerder gehad, maar ga ze in dit weer niet voor 20 man zelf maken en heb ook geen pan die groot genoeg is om zoveel rijst te koken lol
Mijn uitnodiging zal nog vast zitten bij de post, zeker? Veel plezier ![]()
Hahaha je bent van harte welkom hoor!
Hoe was je housewarming en hoe waren de chapati’s? ![]()
—
Ik eet vanavond deze traybake maar dan met vegakip, ook nog wat rode ui erbij en daarnaast maïskolven, lekker kluiven
vorige keer had ik er rijst naast en dat vond ik mwah, voor de volgende keer overweeg ik krieltjes mee te bakken. Het recept an sich vind ik echt lekker maar er moet nog wel wat bij
Klinkt heerlijk! Waar heb je de diepvries chapatis gehaald?
Ah lief dat je het vraagt, was heel erg leuk! En de chapati’s waren echt helemaal niet verkeerd, vers is natuurlijk altijd lekkerder maar zeker met zo’n grote groep of als je gewoon geen tijd/zin hebt een heel prima optie.
@chasingrainbows het was de tandoori roti van het merk Bikaji, ik had ze bij de lokale Turkse supermarkt gevonden maar het merk kwam me niet bekend voor dus geen idee of ze op veel plekken verkocht worden! Maar zal van andere merken vast wel vergelijkbaar zijn denk ik?
Queen butter beans met ricotta en pesto, met een groene salade erbij
Krokante aardappeltjes met truffelolie en rozemarijn, gegratineerde bloemkool en een vega schnitzel
Hier ook agv: sperziebonen met knoflook en tijm, gebakken aardappeltjes met schil en vegaschnitzel. En het fijnste was nog dat ik zo kon aanschuiven toen ik uit mijn werk kwam
Spaghetti met citroen-truffel-roomsaus met spinazie en gepofte tomaatjes
Een soort wannabe vega caesar salad met ei, geroosterde kikkererwten als croutons en een dressing met kappertjes en mosterd ipv ansjovis.
Asperges ![]()
Thaise gele curry met kabeljauw en rijst
Gehaktballetjes (deels vega gehakt deels zwarte bonen) in Luikse saus, friet en zelfgemaakte tartaar
Hutspot haha, ik had er opeens zin in
Pasta carbonara
Couscoussalade met vega bbq worstjes van AH
Turks brood met vegan steakpuntjes, sla, komkommer, ingelegde rode ui en barbecuesaus.