Caponata en gebakken aardappeltjes
Bonenstoofje met brood (en kaas)
Is er ook een fastcook manier om rendang te maken?
De Toko ![]()
Nee, ofja ik ken wel mensen die het op de snelle manier doen. Dat proef je dan natuurlijk ook. Bedoelde eigenlijk uit de slowcooker maar dat was eigenlijk ook wel weer logisch haha
Gebakken gnocchi met knoflook, citroen en courgette. En een vegaschnitzel.
Bonenstoof met chorizo en mozarella op Turks brood
https://deliciousmagazine.nl/recepten/bonen-met-chorizo-van-yvette-van-boven/
Tomaatjes in balsamico, olijfolie en basilicum met straciatella en ciabatta.
Plaattaart met hummus, bieten, tomaatjes, feta, dille, pecannoten en honing (alles vegan ofc)
arrabbiata inspired pasta maar dan met extra ui, champignons, cannellinibonen en spinazie. en ook farfalle ipv penne dus eigenlijk gewoon zelfbedachte pasta die toevallig ook pittige tomatensaus heeft
Mijn summer vibes zijn simpeler en goedkoper koken dus vanavond maak ik frittata met aardappel en de groenten die ik nog in de koelkast en vriezer kan vinden
Dit was zo lekker! Gaat op mijn lijstje voor belachelijk warme zomerdagen. Het is deze salade van Miljuschka.
Salade met krokante gnocchi, rucola, mozarella, tomaat en olijven
Ik waxht op mn thuis bezorg Thais
kimchi jjiggae, echt lang geleden
Rigatoni met tonijn, gekarameliseerde ui, tomaat, olijven en ingelegde groene peperkorrels, en ernaast sperziebonen uit de moestuin van de buren van m’n ouders met goede olijfolie, citroen en flor de sal
Pasta aglio e olio met gegrilde zalm
Ik had vega Ikea-balletjes met roomsaus en vossenbessenjam, aardappeltjes uit de oven, sperziebonen en doperwten
Love het om dit zelf te maken omdat ik er dan veel meer jam bij kan doen dan ze je bij de ikea geven
Tofu fried rice met smoor aubergine
Lasagne