Wat eet je vanavond #5

friet op mn werk :tipping_hand_woman:t3:

Aardappel anders :joy:
Lekker nostalgisch

3 likes

Soep met paprika, tomaat en pastinaak en zuurdesem pizza’s met zalm

4 likes

Bami van de Lidl, met oestersaus/sojasaus/crispy chili. 10/10 comfortfood op zondag

4 likes

Kip Katsu Udon soep

2 likes

Broccoli, zilvervliesrijst, zelfgemaakte linzen-champignons burger, zoet-zure komkommer

De AH verse pasta met peer en gorgonzola + gewokte spinazie + vega spekjes

1 like

Chili sin carne

1 like

Zalmpakketjes van de bbq met soja, citroen, bruine suiker en honing, aardappelpartjes met rozemarijn en citroen, ook van de bbq en gewokte spinazie

1 like

Butter Chicken met spinazie, tomaatjes en paprika

Ik heb voor het eerst bietstuk van de AH gemaakt (met vegan jus erbij), met groene asperge uit de oven en rösti rondjes.
Zeker een aanrader die bietstuk!

AHI_43545239393538313036

2 likes

Vanvond hapjes bij de tv. Patatas bravas met alioli, chorizo, gemarineerde garnaaltjes en gehaktballetjes.

4 likes

Chicken tikka masla met garlic naan en mango lassi van het enige indische restaurant hier
En een caramel ppopcorn cornetto als toetje

2 likes

Carbonara

2 likes

Kung pao bloemkool

2 likes

Ik ken dit helemaal niet, klinkt wel goed. Waar smaakt het naar? Heel erg naar biet of ook nog anders?

Pizza! Heb een ooni pizzaoven voor m’n verjaardag gekregen :open_mouth: en vanavond komen er vrienden langs (niet voor m’n verjaardag want dat is pas over een maand).

Gisteren deeg gemaakt

12 likes

Gado gado

3 likes

Pompoen-wortel soep en pizza met tomatensaus, courgette, buffel mozzarella en parmezaan.

1 like

Ik ben op zoek naar de snelle versie en ik kwam bij een berichtje van jou uit. Volg je dan dit recept? Papardelle met porcinisaus en parmezaan

En ik dacht dat er nog een tip was om het goedkoper te maken maar dat kan ik ook niet terug vinden