friet op mn werk
Aardappel anders
Lekker nostalgisch
Soep met paprika, tomaat en pastinaak en zuurdesem pizza’s met zalm
Kip Katsu Udon soep
Broccoli, zilvervliesrijst, zelfgemaakte linzen-champignons burger, zoet-zure komkommer
De AH verse pasta met peer en gorgonzola + gewokte spinazie + vega spekjes
Chili sin carne
Zalmpakketjes van de bbq met soja, citroen, bruine suiker en honing, aardappelpartjes met rozemarijn en citroen, ook van de bbq en gewokte spinazie
Butter Chicken met spinazie, tomaatjes en paprika
Ik heb voor het eerst bietstuk van de AH gemaakt (met vegan jus erbij), met groene asperge uit de oven en rösti rondjes.
Zeker een aanrader die bietstuk!
Vanvond hapjes bij de tv. Patatas bravas met alioli, chorizo, gemarineerde garnaaltjes en gehaktballetjes.
Chicken tikka masla met garlic naan en mango lassi van het enige indische restaurant hier
En een caramel ppopcorn cornetto als toetje
Carbonara
Kung pao bloemkool
Ik ken dit helemaal niet, klinkt wel goed. Waar smaakt het naar? Heel erg naar biet of ook nog anders?
Pizza! Heb een ooni pizzaoven voor m’n verjaardag gekregen en vanavond komen er vrienden langs (niet voor m’n verjaardag want dat is pas over een maand).
Gisteren deeg gemaakt
Gado gado
Pompoen-wortel soep en pizza met tomatensaus, courgette, buffel mozzarella en parmezaan.
Ik ben op zoek naar de snelle versie en ik kwam bij een berichtje van jou uit. Volg je dan dit recept? Papardelle met porcinisaus en parmezaan
En ik dacht dat er nog een tip was om het goedkoper te maken maar dat kan ik ook niet terug vinden