Via Picnic toch? Wat vind jij van de gefrituurde salie toevoeging? Ik vond het echt geen aanvulling.
Oh nee ik heb geen picnic dus dat is toeval dan haha! Maar ik vind gefrituurde salie eigenlijk altijd wel lekker! Geen idee wat het recept van picnic is maar een beetje zout direct na het frituren vind ik wel veel verschil maken altijd. En ik had wel ook nog salieboter door de pompoensaus, alleen gefrituurde salie vind ik met dit soort gerechten niet genoeg smaak geven
Met gochujang ipv sambal
Tofu curry met naan
Pasta met een saus met wijn, slagroom en zelfgemaakte pesto
Pasta met spekjes en roomsaus
Sajoer⊠spruitjes?
Ik had geen boontjes meer maar wel spruitjes die op moeten, dus sorry voor deze fusion hel. Hoop dat het wel smaakt.
Ik had sajoer groene kool want dat had ik nog liggen, was heel lekker eigenlijk haha
Ja dit is ook gewoon best prima haha, had ze wel eerst in de oven geroosterd en toen nog gewokt, dus was lekker knapperig.
Op die manier, een ingrediënt vervangen voor wat anders, zijn de meeste recepten ontstaan die we nu als origineel zien en het beste. Dus wie weet is deze versie wel zo goed dat die over 100 jaar nog overal gemaakt word!
(sinter)kaasfondue!!
Omg wat een goed idee
Bietjesstamppot
De instant pot staat al lekker een paar uur te slowcooken
Tagliatelle met italiaans stoofvlees. En na een panna cotta met pepernoot en witte chocolade (panna cotta is helaas iets te stijf zooooo zonde)
Melanzane
Andijviestamppot met halloumi
Mapo tofu met vegan gehakt en rijst
Pat.at met kippenpoot uit de oven en sla