Wat eet je vanavond #5

Zelfgemaakte pizza met voor ieder zijn favoriete beleg. Zowel vega als met vis en ook vlees.

3 likes

Diepvriespizza

3 likes

Makkelijk

image

2 likes

Ik vind niet snel iets vies, maar dit vond ik echt niet lekker. De kruiden klopte niet en waren heel overheersend. Heb hem na 1/4 ook maar weggegooid. Geen aanrader.

Tomaten-pinda soep met naan

1 like

Shakshukaaa :drooling_face: Echt nu al zin in maar moet nog wachten tot vanavond

Uit eten bij Buratta

3 likes

Domino’s cheese volcano pizza :smiling_face_with_tear:
leuk voor 1 keer maar echt too much

9 likes

Orzo met o.a. citroenroomsaus en kipgehaktballetjes

2 likes

Pannenkoeken - veel zin in

5 likes

Chili! Met rijst

1 like

Restjes ā€œsnelleā€ lasagne met pompoen uit ƩƩn pan, plaat, planeet. Echt heel lekker en eenvoudig! Maar qua snelheid viel het natuurlijk tegen: er stond dat het in 10 minuten in de oven zou staan maar ik moest een hele flespompoen raspen en dat heeft zelf al zeker 30 minuten en een stukje vinger gekost.

1 like

Ik vind dat kookboek heel chill maar de hoeveelheid dingen die ik moet raspen echt zeer matig, wat een rotwerk en duurt eindeloos

Een kookboek met in de ingrediĆ«ntenlijst dingen als ā€˜750g aardappelen en wortel, geraspt’ moet verbrand worden op een plein. Dat is geen ingrediĆ«nt, dat is een stap :rage:

14 likes

Ik heb ook tien keer de ingrediëntenlijst en de instructies gelezen voordat ik überhaupt registreerde dat ík de pompoen moest raspen. Ik zat zo van oké ik heb de pompoen geschild en nu? In blokjes ofzo?

Rendang

1 like

Als je een keukenmachine hebt is het wel te doen, ik vind het zelfs leuk haha. Maak vaak voor salades een grote bak met van alles geraspt en in plakjes zo hoppaaaaa alles door mijn keukenmachine met verschillende mesopzetten en die kom en messen gaan daarna de vaatwasser in.

Broccolisoep

4 likes

De TikTok-pastasaus met tomaat en feta uit de oven die een paar jaar geleden overal voorbijkwam. Het is hier geƫvolueerd tot een recept dat ik nog regelmatig maak. Echt heel prima.

7 likes

Dit is ook mijn go to recept als ik geen zin heb om te koken maar wel nog iets met een beetje groente wil eten.

1 like