Meera Sodha’s Miso Butter Greens Pasta
Zelf gefabriceerde udon ramen/noodles met een pinda curry kokos soep/saus. Soja-ei en nieuwe vega tofu gyozas.
Echt trots dat dit soort gerechten (zelf maar wat doen) steeds beter gaan
Desbetreffend noodles:
Ziet er goed uit! Wat voor basis heb je voor de soep gebruikt?
Ik heb eerst een beetje gebakken: knoflook(purree), misopasta, rode curry pasta wat ik nog had en pindakaas. Hier had ik was marinade van mijn soja eieren gedaan, zou anders gewoon sojasaus doen. Na aanfruiten aangelengd met water en een kokosmelk. Maar hier kan je goed in variëren. Qua hoeveelheid van alles iets van een flinke theelepel (1 persoons pannetje).
Heb jij hem weleens gemaakt @Zemraluani ? Vond hem wel een beetje eentonig, heb er veel crispy Chili olie bij gedaan
Oh nee nooit! Dacht klinkt goed haha maar is minder dus.
Ja ik weet niet, de smaak was lekker maar ik heb dat vaker bij van die pasta’s waarbij alles door de blender gaat, je mist al snel de afzonderlijke smaken ofz.
Dank je! Ga ik ook eens proberen.
Ik maak scallion pancakes en deze mapo eggplant zonder vlees:
En tbh ook zonder twee van de andere ingrediënten want ik ben onvoorbereid dus eigenlijk maak ik gekookte aubergine
En nu we het hierover hebben, kunnen kookwebsites AUB ophouden met al die tering advertenties en levensverhalen? Ik snap het, het is voor SEO en geld en blabla maar het is gewoon niet grappig meer.
Kotelk’s aan het maken momenteel, koerdische deegschoteltjes in een saus/soepje van tomaat.
De jump to recipe knop is echt mijn lifesaver. Het boeit me nul dat je oma ten huwelijk werd gevraagd nadat ze dit recept voor je opa maakte en het daarom familietraditie is om dit elke derde zondag na een volle maan te koken.
Shepherd’s pie
Ik wil nu ook jump to recipe, cook mode en automatische omrekening naar metrics. Heb echt geen tijd voor bullshit verhalen
Lifesaver, dank je!
Ja die gebruik ik ook! Maar kap er gewoon mee
Leuk, hoor graag het resultaat!
Eritrees gegeten vanavond, sambusa vooraf en een vegan proeverij (voor mij):
Zaterdagavond Mongolische hotpot gehad helaas alleen een foto van de bouillons:
Ongevraagde tip is Hermans! Een veganistisch buffet restaurant en we hebben daar zooo lekker gegeten.
Haha thanks, die stond al op mijn lijstje