Wat eet je vanavond #5

zalm asperge pizza van de leidel. met nog extra knoflookolijfolie dille citroensap en cayennepeper maar verder goed te doen

2 likes

Maar waren ze ook THE BEST? Want dan sla ik deze op.

Vandaag weer deze, want zalm was in de bonus en dat is er ook lekker bij. Doe er zelf wel altijd 2 blikken bonen bij (nu Lima gedaan, maar doe vaak ook kikkererwten), zodat mijn ouders morgen ook niet hoeven te koken. Verder wat verse venkel en venkelzaadjes nog toegevoegd. Echt chill recept.

3 likes

Niet THE BEST maar wel lekker! Vind de kruiden met saus wel geslaagd, goed op smaak maar mag misschien nog wel iets smeuïger (met veel bonen is het natuurlijk al snel droger dus zou er volgende keer nog een paar tomaten ofzo doorheen doen dan is het :ok_hand:t2:)

2 likes

Crispy rijst salade met zalm

2 likes

Portie kibbeling en focaccia van de ah aanbieding.

1 like

Pannenkoeken met gekarameliseerde appel en een whiskeysiroop

7 likes

Broodje vegaburger en sla

Random bord met wat ik nog had liggen en op moet:

Paar hotwings, paprika/komkommer/cherry tomaten om te dippen in hummus, kleine ciabatta met aïoli en 2 gevulde eitjes

1 like

Fishcuisine italiano met zoete aardblokjes en broccoli zodat ik me niet helemaal trash voel.

3 likes

Orzo met gegrilde groenten en fetakaas.

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1200930/crispy-gyoza-s-met-tuinerwtensalade-van-veggilaine

was heel lekker!

1 like

Lasagne

2 likes

Bavette en groente/rode aardappeltjes uit de oven met chimichurri

4 likes

Kapsalon zonder sla

Mijn vriend is naar de snackbar om ons avondeten te halen en ik kan niet wachtennnn

We doen dit echt nooit en ik weet niet waarom, heb echt zin in gefrituurde alles

7 likes

sla met linzen, fantastisch lekker zoete roma tomaatjes, gerst feta rode ui zonnebloempitten peterselie & balsamico olijfolie honing mosterd knoflook citroensap cayennepeper dressing

en als toetje kokosmelk geblenderd met mango uit de vriezer

6 likes

Bauerntopf oftewel gehakt, aardappelblokjes en paprika in een soort van tomatensaus

1 like

Meditereaanse twist op een klassieke hartige taart

Trofie met pesto, sperziebonen en aardappel

4 likes

Kokosrijst met sticky miso aubergine maar ik doe echt maar wat zonder recept dus hoop dat het goed uitvalt

3 likes