zalm asperge pizza van de leidel. met nog extra knoflookolijfolie dille citroensap en cayennepeper maar verder goed te doen
Maar waren ze ook THE BEST? Want dan sla ik deze op.
Vandaag weer deze, want zalm was in de bonus en dat is er ook lekker bij. Doe er zelf wel altijd 2 blikken bonen bij (nu Lima gedaan, maar doe vaak ook kikkererwten), zodat mijn ouders morgen ook niet hoeven te koken. Verder wat verse venkel en venkelzaadjes nog toegevoegd. Echt chill recept.
Niet THE BEST maar wel lekker! Vind de kruiden met saus wel geslaagd, goed op smaak maar mag misschien nog wel iets smeuïger (met veel bonen is het natuurlijk al snel droger dus zou er volgende keer nog een paar tomaten ofzo doorheen doen dan is het )
Crispy rijst salade met zalm
Portie kibbeling en focaccia van de ah aanbieding.
Pannenkoeken met gekarameliseerde appel en een whiskeysiroop
Broodje vegaburger en sla
Random bord met wat ik nog had liggen en op moet:
Paar hotwings, paprika/komkommer/cherry tomaten om te dippen in hummus, kleine ciabatta met aïoli en 2 gevulde eitjes
Fishcuisine italiano met zoete aardblokjes en broccoli zodat ik me niet helemaal trash voel.
Orzo met gegrilde groenten en fetakaas.
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1200930/crispy-gyoza-s-met-tuinerwtensalade-van-veggilaine
was heel lekker!
Lasagne
Bavette en groente/rode aardappeltjes uit de oven met chimichurri
Kapsalon zonder sla
Mijn vriend is naar de snackbar om ons avondeten te halen en ik kan niet wachtennnn
We doen dit echt nooit en ik weet niet waarom, heb echt zin in gefrituurde alles
sla met linzen, fantastisch lekker zoete roma tomaatjes, gerst feta rode ui zonnebloempitten peterselie & balsamico olijfolie honing mosterd knoflook citroensap cayennepeper dressing
en als toetje kokosmelk geblenderd met mango uit de vriezer
Bauerntopf oftewel gehakt, aardappelblokjes en paprika in een soort van tomatensaus
Meditereaanse twist op een klassieke hartige taart
Trofie met pesto, sperziebonen en aardappel
Kokosrijst met sticky miso aubergine maar ik doe echt maar wat zonder recept dus hoop dat het goed uitvalt