Broccoli cheddar risotto
Ik kijk hier echt al maanden naar uit
Asperges gehaald op de boerderij, gewoon klassiek met boter, een eitje en een gepofte aardappel.
Pad thai (voor tijdens de laatste White Lotus aflevering, geĆÆnspireerd door @FredPaillet ) (moest een beetje improviseren want was van alles vergeten met boodschappen doen maar was toch lekker)
Hachee uit de slowcooker met pastinaakpuree
De daily dahl van Meera, simpel, maar lekker
Pasta met citroenroomsaus, zalm, spinazie en gepofte cherrytomaatjes
Quiche van de ap
Pinsa bianco met 4 kazen, champignons, courgette, rode ui en rucola
Maccie, want mn ruggengraat was niet opgewassen tegen met trek in de file staan.
Prei en geplette aardappels uit de oven met rozemarijn, mayonaise opgekalefaterd met gepofte knoflook citroen en peterselie, en een spinazie kaas rondo
Een oude Otto: pasta met champignons en groene asperge met roomsaus, peterselie, witte wijn, citroen, echt heel lekker. Best wel simpel en dan toch weer lekkerder dan als ik het een beetje zelf bedenk. Oldschool Otto is zoveel lekkerder en leuker dan insta viral Otto
Geroosterde broccoliroosje met zongedroogde tomaatjes, feta en pijnboompitten en een gepofte aardappel met tzatziki. Alles uit de airfryer.
De dikste, meest perfect bereide octopus en profiteroles toe tijdens mijn eerste solo vakantie in Parijsš„¹
In welk boek staat dit? Klinkt lekker
Veggie vol-au-vent (met oesterzwam, kipstukjes en balletjes), knolselderpuree
Love it
OT: cacio e pepe met zaāatar van Otto
Soep uit zak met borrel. Kan niet meer
Flatbread met gegrilde aubergine, spinazie, gekarameliseerde ui, halloumi en een yoghurtsausje.
Linzensoep met wat stokbrood met aioli
En vanavond nog wat borrelhapjes voor bij het nieuwe seizoen van handmaidās tale