Wat eet je vanavond #5

Kruidenboter krieltjes en moinkballs van de barbeque met gegrilde little gem maar dat laatste viel helaas een beetje tegen

2 likes

De eerste bbq van het jaar :smiling_face_with_three_hearts:

• knoflook/limoen gamba’s
  • tonijnsteak met zwarte sesam en soya
  • bavette spiesjes
  • crispy aardappelsalade (die tiktok hype)
  • mais met roomboter, paprika en knoflook
11 likes

Zelf gemaakte Indische rijsttafel

8 likes

Oehhh foto’s?

2 likes

Haianese chicken rice :two_hearts: Beetje gecheat want met leftover gegrilde kip maar wel nog de botjes gekookt voor de bouillon enzo en zelf alle sausjes gemaakt

4 likes

Lemon cream pasta met broccoli en limabonen

4 likes

Planted steak met verse krieltjes in schil en geroosterde groente asperges

4 likes

Simpele avg met gekookte aardappels, broccoli met kaassaus en kip cordon blue.

2 likes

Pokebowl met warmgerookte zalm, bosui, zeewier, mais, komkommer, wortel en sausje van mayo, sojasaus en shiracha (ja typ het fout maar geen zin om op te zoeken hoe wel)

4 likes

Oeh hoe is die steak?

2 likes

Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik sowieso niet per se steak mis in mijn eetrepertoire, maar mijn vriend is niet-vegan en vindt het leuk om dit soort dingen te proeven. Ik ben zelf geen fan, er hangt een beetje een gekkig geurtje aan als je de verpakking openmaakt en die blijft na het bakken ook aanwezig. Mijn vriend vond 'm ‘prima’, textuur was wel goed, de smaak oké.

2 likes

Zelfgemaakte huzarensalade, kleine gehaktballetjes in pittige ketjap, rauwkost en geroosterde zuurdesem
Had de zomer in m’n bol

3 likes

Aardappelsalade! Met geblancheerde haricots verts, rucola en citroenpesto, en ricotta gemengd met goede olijfolie, citroenrasp en -sap en peterselie

30 likes

Citroenrisotto met burrata :biggrin:

7 likes

Ik had een salade met oa rode biet, couscous en geitenkaas.

Foto erbij omdat ik dat altijd zoveel leuker vind dan alleen de omschrijving:

24 likes

Leftovers van dit.

Dit was mijn ergernis ja maar het was het toch waard :grimacing:

47 likes

Een Bicky crunchy chicken maar dan zonder augurk met frietjes

3 likes

Ziet er heerlijk uit allemaal en love je tafelkleed

2 likes

Kip madras met extra pepers, pappedum, knoflook/koriander naan, raita en mango chutney

7 likes

Ik heb vanmiddag paneer gemaakt om saag paneer te maken vanavond

Maar ik moet ongesteld worden en mijn vriend en ik zijn een klein beetje brak dus ik heb net gegoogeld ‘hoe lang verse paneer bewaren’ en overweeg sterk straks even langs een snackbar of maccy d te fietsen

7 likes