Wat eet je vanavond #5

geroerbakte bakchorizo, aardappel, snijboontjes, en chimichurri

2 likes

Minestrone & foccaccia
Medium brak, dus de minestrone is voor 8 personen en de foccaccia een beetje mislukt
(& 3 kilo kaas erbij, want zag gister in een zwak moment Taleggio en gorgonzola)

1 like

Oeh is zelf paneer maken lastig?
Mijn favoriete toko in de buurt heeft het maar af en toe, had nooit stilgestaan bij dat zelf maken ook een optie is!

Edit:
Net een recept opgezocht en lijkt echt super makkelijk, voel mij nu nog stommer dat ik het niet eerder gewoon zelf heb gemaakt :sweat_smile:

Nee! Liter volle melk aan de kook brengen, zodra het kookt 2 el citroensap erbij en roeren. Doek (ik gebruik een hydrofiele luier) in een vergiet leggen en de stukken gestolde melk erin leggen. Uitknijpen en plat drukken en afkoelen!

2 likes

Pasta met sausje van kipdij, spinazie, kookroom en parmezaan

1 like

Ik vergeet steeds te posten maar had eerder deze week bakbanaan en een soort van rice & peas maar dan deconstructed omdat mijn vriend ziek was en kale rijst wou

En vandaag seafood laksa :two_hearts::two_hearts:

18 likes

Hot honey halloumi flatbread met dilleyoghurt, koriander, granaatappelmelasses en granaatappelpitjes

15 likes

Tikka masala

2 likes

Pizza

2 likes

Inmiddels al een tiktok-curly fries salade gegeten en het was heel lekker :sweat_smile:

3 likes

Sushi :dizzy: :two_hearts:

5 likes

Zoete aardappel Mexicaanse vega kapsalon. Recept oorspronkelijk van HF maar nu vaak hier op tafel met heel veel gesmolten kaas.

Deze auberginecurry :green_heart:

9 likes
1 like

Als ik hierop klik (ziet er lekker uit!) zie ik jouw insta handle, weet niet of je dat erg vindt.

1 like

Oh nee is niet erg, doe niks met Instagram behalve mensen volgen haha. Thanks!

2 likes

Bbq chicken pasta

2 likes

Bami

3 likes

Zalm cocktail met meloen en komkommer
Helemaal retro

1 like

Deze oldie but goodie met salade en vega schnitzel

https://ohsheglows.com/crispy-smashed-potatoes-with-avocado-garlic-aioli/

3 likes