Wat ga je vandaag doen?

Zo lekker ontbijten (met pompoenpannekoekjes, Mn fave) en een beetje rondlummelen en schoonmaken en dan hopelijk even ergens van de zon gaan genieten

Ik ben nu bij mijn vriend, geen idee wat we vanmiddag gaan doen. Vanavond gaan we in ieder geval bij mijn ouders eten en hoop ik wat dingen uit te kunnen zoeken voor mijn vakantie.

Ik ben bij m’n ouders. Vanochtend was ik al (te) vroeg wakker omdat m’n nichtje begon te kletsen. Toen hardlopen in het bos, een beetje spelen met m’n nichtjes, nu in bad met Netflix en frambozen. Verder vandaag nog tijd doorbrengen met familie, yoga en mediteren, misschien nog een artikel insturen, dutje doen, zonnen, lezen. Vanavond heb ik het huis een paar uur voor mezelf dus dan is het waarschijnlijk Netflix en bankhangen, vroeg m’n bed in. Misschien stel ik yoga en mediteren ook uit tot ik het huis voor mezelf heb

2 likes

Net lekker laat ontbeten. Nu lekker chillen in de tuin met een boek. Met de hond even naar een losloopgebied fietsen en daarna terras op voor wijn en bitterballen. Savonds bbqen :heart:

Mijn thesis afschrijven. Als iemand me even uit bed kan trappen, danku.

Koffie drinken met een vriendin
Naar de markt voor groente en fruit
Boodschappen doen

Niet super boeiend maar in deze hitte heb ik ook weinig zin in dingen.

ik wilde eigenlijk om 09:00 gaan sporten maar heb gister tot half 2 gewerkt en mag dan geen wekker zetten van mezelf. word eigenlijk altijd uit mezelf rond 8:00 wakker maar werd vandaag pas om 10:00 wakker dus ik had de uurtjes nodig denk ik. daarom ga ik nu mijn huis opruimen (HEEL erg nodig) en wat wasjes draaien en om 16:00 moet ik werken tot 00:00 :heart::heart::heart::heart:

Naar de Swan market joejoe.

Opruimen in huis en naar de ijssalon :heart_eyes:

Yas.

Beetje opruimen en schoonmaken, daarna ergens lunchen straks en hopelijk de rest van de dag chillen/lezen/iets creatiefs doen

Hele dag aan het zwembad van mijn ouders liggen :sun_with_face:

1 like

naar het park en daar flow lezen, drankje doen en beetje zonnen. in het teken van uitbrakken van gisteren…

2 likes

Uitbrakken in de tuin, een beetje huishouden, zo naar de verjaardag van een baby (saai) en vanavond trakteer ik mijn ouders op een diner op het terras <3 en huilen omdat het morgen weer maandag is :’)

Jaa zal ik doen! Ik denk dat als je zelf iets wilt verkopen dat drukte dan niet erg is haha.

Pfffffffffffff ik wilde eigenlijk vanmorgen zwemmen ik een duinmeertje (ga dan meestal rond half 8) maar bleef te lang liggen. Zit te twijfelen om nu alsnog te gaan (is dan wss wel druk met kinderen ugh).

  • Ja gaan
  • Nee blijf lekker thuis

0 stemmers

Bewust even niks (behalve afwas, stofzuigen, koken etc). Heb een paar drukke weken gehad, elke dag vol met meerdere afspraken, maar ik krijg de laatste weken meer en meer last van zwangerschapskwaaltjes. Vanmiddag heb dus een date met de bank en Netflix.

Ik vind het heel leuk! Mocht je een beetje weten hoe het er uit ziet kan je even in mn storys kijken.

1 like

Huis opruimen na bbq van gisteravond
Film monteren voor werk
Puppy om de 2u uitlaten
En vanavond puppycursus

Om 12.50 plasma geven… nu eerst eens opstaan en douchen