Wat ga je vandaag doen?

En … zijn er nog plannen voor vandaag/het weekend? Ik vind het zo koud en dan wil ik automatisch gewoon niks, ook niet binnenshuis.

Ik ga zoeken naar een nieuwe winterjas :joy:

Leuk. Ik hoop dat je een warme vindt.

Ik heb toch wat motivatie gevonden om zo maar even boodschappen en wat cadeau-inkopen te gaan. De motivatie: eind van de ochtend gaat het regenen volgens buienradar en dan wil ik al helemaal niet meer.

2 likes

Sporten! Vanmiddag naar een galerie-opening van vrienden en vanavond in bad met vriend.

Al gedaan:
Hond uitgelaten
Wasje gedraaid en opgehangen
Wat boodschappen gedaan
Pakketje weggebracht en opgehaald
Gesport

Wat ik nog ga doen:
Douchen en mijn haren doen
Thee drinken met een vriendin
Even langs mijn ouders
En in de avond eten bestellen en op de bank liggen

4 likes

Ik heb dus 0 weekendplannen en dat geeft me een rusteloos gevoel 🫠

2 likes

Vandaag ga ik boodschappen doen voor de rest van de week. Incl een bezoekje aan de toko, nu al zin in!
Ook wat kleine huishoudelijke dingen zoals een wasje draaien etc. En een bananenbrood maken.
Daarna samen met mijn vriend even naar de winkels voor een nieuwe kapstok.
Koekjes decoreren voor sinterklaas staat ook nog op de agenda.
Tot slot gaan tussendoor even nintendo switchen, laptoppen of serie kijken.

3 likes

Bij mijn moeder gelogeerd omdat ik in de buurt was na mijn uitje van gisteren naar een spookhuisevent. Straks even met mams chillen en dan over een paar uurtjes de trein pakken naar een vriendin een paar uur verderop en met wat meiden van mijn hbo studietijd chillen! Al een jaar niet gezien volgens mij, dus wel zin in.

Zometeen met de hond + kind wandelen. Dan boodschappen doen. Deeg maken voor pizza avond. Bovenverdieping opruimen (kleren en was opruimen). Zwemmen met kind. Pizza maken + eten en daarna lekker bankhangen.

Uitgebreid douchen.
Cake bakken.
Duin wandeling maken mits het droog is.
Achter de naaimachine rommelen.
Pizza maken
Verder lekker lui in huis

5 likes

Lunchen met een grootste deel van mn familie in Canada. De meeste heb ik al 3 jaar niet gezien, dus superveel zin in

4 likes

vanochtend uitgebreid ontbeten met croissantjes en eitjes
daarna hardgelopen in het bos
naar de speeltuin geweest en boekjes gelezen met mijn vriend en zijn kind (we zijn twee weken aan het proefsamenwonen)
nu zelf even lezen en vanavond gamen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik ben ergens in een natuurgebiedje gaan wandelen waar ik nog nooit eerder geweest was en het was echt verrassend leuk. Heel afwisselend en weer heel anders dan andere plekken waar ik wel eens kom. Ook verrassend rustig voor een zondagmiddag waarop de zon scheen. En ik kon gewoon zonder jas! Daarna nog even wat opgeruimd in de tuin en de vijgen die niet rijp geworden zijn van het boompje gehaald, voordat ze op de grond vallen en zo viezig worden.

Vanavond mijn werkagenda voor komende week bekijken en alvast wat voorbereiden. Niet per se zin in, maar scheelt in de rest van de week veel als ik het nu doe.

5 likes

Oh helemaal niet meer hierop gereageerd. Maar het is niet heel boeiend hoor wat ik allemaal gekocht heb. Veel dure boter, wat lekkere kaasjes, snacks voor onderweg en een nieuwe stash aan Knorr bouillonblokjes.

2 likes

Gister
Kerstboom met vrienden gekocht in de ochtend, in de middag naar Amsterdam met familie, gegeten bij een Indonesisch restaurant en cocktails gedronken bij Soho house

Vandaag
Boodschappen, cadeaus inpakken & weer veel eten :sunglasses:

4 likes

Ochtend werken.
Uiensoep maken
Zo even wandelen door de buurt heen
Dutje doen
Achter de naaimachine kloten
Verder weinig

2 likes

Ontbijt gemaakt
Opgeruimd
Gewandeld met mijn jongste
Kerstboom gekocht
Koffie gedronken en een taartje gegeten met mijn oudste
Kerstboom opgezet
Thais afgehaald
Serie gekeken met mijn man

3 likes

Net een rondje winkelcentrum gedaan, straks naar een verjaardag en daarna lekker uit eten en tussendoor verder met de kerstboom.

1 like

Net pas walker door de jetlag. Zo met een vriend koffie drinken en de rest van de dag tas opruimen en misschien sporten

2 likes

Ruim 1.5 uur reizen, avonddienst op een HIC werken en dan weer 1.5 uur naar huis. Volgens 9292 om 1 uur thuis :+1:t3:

Morgen wel vrij en een escape room joepie.