Wat ga je vandaag doen?

Snel wat was wegwerken en in het zonnetje laten drogen, gaat mooi snel nu.
Verder nog wat huishoudelijke dingen en daarna lezen op de bank.

1 like

Ik sta reserve voor mn werk dus afwachten tot ze bellen en ondertussen het forum spammen om 50 posts te krijgen

Uitslapen, meditatie en yoga, trein- en vliegtickets kopen, afwassen, als het lukt nog even langs de fietsenmaker en de drogist, met vriendinnen op een terras zitten en 's avonds samen eten.

Helemaal niks, heb de hele week gewerkt en ben bijna elke avond nog buiten de deur geweest dus ik ga de hele dag op bed liggen, serie kijken, hondjes knuffelen en misschien dat ik vanavond dan nog even de stad in ga voor een alcohol maar voorlopig vergroei ik met m’n bed.

Ik moet mijn tas inpakken omdat ik een weekje niet thuis ben. En vanavond ga ik heel lang in de auto zitten.

7 likes

Voor de ventilator zitten

1 like

:point_up: en what she said

1 like

Lekker het sanitair van de camping schoonmaken, mijn eigen ramen lappen, gasten ontvangen (wie wil er nu kamperen met deze hitte??) en in het zwembadje hangen. En vooral veel zeesterren, heel veel…

op vakantieeeeee

Werken, maar mijn hoofd wilt nog niet echt lekker meewerken.
Ik ga wel dagelijks een siësta inplannen.

Koffers inpakken!

Werken tot 6, daarna terrasje doen en overload aan sushi eten :chopsticks:

Werken van 16.00 tot 9.30 :cry::cry:
En morgen vrij

Een paar uur werken, yoga en meditatie, wat dingen in huis doen, m’n tas inpakken en dan 's avonds naar Duitsland voor een weekendje weg. Ik wilde eigenlijk ook pakketjes retour sturen, maar ik denk dat ik niet naar buiten wil tot in de avond dus dat ga ik waarschijnlijk pas doen als ik weer terug ben.

ik ben op vakantie (mallorca). vandaag hebben we een autoone gehuurd en gaan we touren, onder andere naar het gebied waar ik in 2012 heb gewerkt! dus kan ik alle plekjes aan mijn vriendje laten zien, echt leuk

2 likes

Werken (gelukkig een kort dagje). Verder pakketjes retour doen en verder vooral rondhangen.

Weinig. Wel met @Andreya meeten voor cookie dough!
Verder er als een zeester bijliggen omdat ik kapot ga van de warmtr

2 likes

Zeesterren en tussen 15-23 werken.

Verhuizen :broken_heart: gelukkig met @fifo

2 likes