Wat ga je vandaag doen?

Helemaal neks nie

Poging 2 voor weekendje weg, de treinen rijden :smiley: Althans, voorlopig haha Ik weet nog niet wat we vandaag gaan doen want ik ben later dan gepland en we moeten het weer in de gaten houden, maar ik ga hoe dan ook m’n zus zien dus het wordt een goede dag!

mijn vriendje is dus NOG NOOIT IN EEN AQUAPARK geweest. ik was zo verbaasd toen hij dat zei. dus dat gaan wij doen vandaag (ben op mallorca) :smiley:

3 likes

Werken :cry:

Ik heb nog wat inspiratietips nodig voor morgen. Het is met een jongen maar het is absoluut niet date-achtig van beide kanten. Ik zit zelf te denken om ergens uitgebreid te gaan lunchen en daarna lekker te terrassen en drankjes te doen maar dat is eigenlijk ook weer zo afgezaagd. We willen denk wel iets buiten doen, anders wilde ik wel naar de bios.

Opruimen, schoonmaken, inpakken, heel even de stad in om een koelkastmagneet voor Mn oma te kopen (traditie is dat ze er eentje krijgt van alle plekken waar ik geweest ben) en voor de rest keihard chillen en genieten van mijn vacance

De grote schoonmaak. Badkamer, toilet, stofzuigen wassen alles erop en eraan!

bootje huren

1 like

Verhuizen :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

2 likes

Werken werken werken

Mijn tent opzetten! Even kijken of hij nog compleet is en of ik eventueel haringen bij moet kopen. Ga ik in ieder geval goed voorbereid naar Lowlands :smiley:

1 like

Uitbrakken van gister :sweat_smile:

Eerst leren voor m’n PE hypothecair krediet (nul zin in) en dan op bezoek bij een vriendin met nog een andere vriendin met een baby <3 en dan lekker in de stad ergens wat eten

1 like

rondje hardlopen
naar de oma van mijn vriend
eten maken
chillen

Helemaal niks.

Verveel me.

1 like

Me too

1 like

Misschien moeten we iets voor elkaar verzinnen, maar ik ben lui.

2 likes

Ga poetsen
Ik moet mn spullen uitzoeken en klaarzetten voor de stort morgen

2 likes

Heb ik gister al gedaan en dit is niet eens mijn huis, dus ik care niet.

Ik wil iets intelligents doen. Ik heb al een jaar Mn hersenen gewoon niet gebruikt. Misschien even Wikipedia duiken.

1 like

Opdrachten maken die al veel te lang zijn blijven liggen
Klagen dat het nog steeds warm is