Wat ga je vandaag doen?

Wat ik zou moeten doen:
boodschappen
was opvouwen
stofzuigen
dweilen
bed verschonen
koken

Wat ik ga doen:
Netflixen
wat eten in de stad

Ja dat is ook heeel leuk! Ik vermaakte me daar tijdens mn werk altijd uuuren mee maar zo thuis weet ik niet wat ik moet lezen. Er is hier ook een topic met leuke wikipedia pagina’s!

1 like

Ik ben de stad in geweest. Verder alleen nog koken en Netflix!

Vanochtend hardgelopen, verder opruimen en wasjes draaien in huis. Vanavond New Girl kijken of Netflix.

Sterkte met leren! Haat aan PE punten!

1 like

Thanks!!
Morgenochtend examendrill en daarna meteen examen dus als ‘t goed is moet ik het halen (met minimale inspanning, but zero fucks were given)

Ik ben een dagje vrij in Nice. Ik ga een beetje sightsee’en en daarna op het strand of bij het zwembad liggen

Zo mijn auto naar de garage brengen voor nieuwe bandjes. En dan thuis even opruimen want het is een puinbak door de hitte.

Ik had een sollicitatiegesprek. Zit nu bij de IKEA waar ik even rond wil kijken en daarna nog even naar de Lush en Sostrene Grene (heel handig om eerst iets zwaars bij IKEA te gaan kopen)

1 like

Werken van 14:00 tot 17:00, en daarna bij m’n ouders eten. Moet zo voor het eerst in 3 dagen weer een lange broek aan :unamused::unamused:

Terug naar huis reizen, boodschappen doen, pakketjes wegbrengen, stofzuigen en schoonmaken, afwas doen, yoga en meditatie en voor de rest alleen maar uitrusten en slapen denk ik

Werken en hopelijk vanavond nog even naar IKEA om dingen voor het huis uit te zoeken.

1 like

Vanmorgen naar de zorgverzekering geweest om bepaalde formulieren in te vullen.
Vanmiddag naar de winkel en een stukje wandelen. Verder lekker buiten zitten.

Naar tk maxx en Etos/kruidvat op zoek naar iets wat mijn huid kan redden

Nog even stofzuigen. Daarna een citroentaart bakken en bbq.

Kamer opruimen, matras installeren, bed opmaken. Lezen, Netflix, misschien nog ff wst voor mn klas doen, misschien ff zwemmen

Tot nu toe lig ik alleen op mn matras te forummen haha

1 like

Ik moet naar de bedrijfsarts wat ik heeeeeel spannend vind. En daarna werken of dus neit?:woman_shrugging:t4:

Ik verveel me dood, ik heb het teringwarm en nergens zin in :+1:


Deze opeten

7 likes