Wat ga je vandaag doen?

De hele garage is opgeruimd en zelfs gedweild :muscle: Ook 2x naar het stort gereden.
Zo douchen en vanavond chillen (:

1 like

Je mag wel alvast een foto van mijn stofzuiger. Taart volgt hopelijk later.

Hoe ging het @Wildflower

Wat lief dat je er naar vraagt!

Het ging goed. De arts staat ook achter de herstelperiode van deze blessure en langzaam opbouwen. Dan moet mijn werk mijn rooster wel aanpassen!
Ik wil niet precies zeggen wat ik heb, want denk dat dat voor bekenden eventueel te herkenbaar zou zijn.

Snap ik! Fijn dat de arts achter je staat, dan moet je werk ook uiteindelijk.
Sterkte/beterschap!

1 like

Straks een stuk wandelen en vanmiddag netflixen

Sporten, daarna lekker lang douchen en m’n haar wassen en later vanmiddag grote boodschappen doen voor de hele week!

Vooral veel niks doen, nieuwe kast schuren en een stukje hardlopen :leaves:

Net gesport, nu lekker niksen en vanavond dansen bij ADE!

Vanochtend al gesport en nu net een was gedraaid. En straks denk ik maar mijn bed in en Netflix kijken, want ik voel me alles behalve lekker

Lekker met mijn hond een dagje naar mijn hometown. Even langs mijn ouders en vanavond ergens tapas eten met een vriendin.

Naar de sauna :tada:

1 like

Van kwart voor 9 tot half 3 studeren in de bieb. Dan eventjes naar huis en van 4 tot 5 sporten. In de avond nog wat schoonmaken in huis denk ik.

Dit! Alleen dan studeren, om 11:00 sporten, vanmiddag studeren en vanavond inderdaad opruimen en schoonmaken. Succes! :blush:

1 like

Lekker bezig! Dankjewel, jij ook :blush:

Veel te veel geld uitgeven bij de kapper, maar ben wel blij met het resultaat

Ik lag vannacht om 1 uur in bed en viel pas om half 7 in slaap. Om 11 uur maar opgestaan en als zombie aan mijn website gewerkt, net nog even boodschappen gaan doen en vanavond door gaan met niets doen. En hopelijk wel slapen!

Ik haal deze omhoog want ik vind het leuk om te lezen wat iedereen gaat doen op zo’n dag zoals vandaag :sunny:

Hier een heerlijke trage ochtend in de tuin, straks terrasje pakken, stuk wandelen met de hond en daarna eindigen in de tuin met wijn en hapjes

2 likes

Wakker geworden met een kater en een heleboel nieuwe herinneringen, dus enorm na aan het genieten. Toen lang gedoucht, lekker opgetut en op het dakterras gaan zitten. Zo direct naar mijn vader op verjaardag want hij is 68 geworden. En dan lekker in de veranda daar chillen en eten mer mn ouders.

1 like

Ik heb de hele ochtend in de hangmat liggen lezen en ga straks naar het terras met mijn vriend en vrienden van hem. Aan het einde van de middag ga ik weer naar huis en me voorbereiden op een drukke werkweek.

1 like