Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Ik weet heel vaak niet meer hoe mijn huis eruit ziet. Super vaag, soms denk ik aan thuis en dan kan ik niet voor me halen waar ik woon of hoe het eruit ziet. Moet dan echt heel lang en diep denken en er een route naartoe lopen in mijn hoofd en dan pas weet ik het weer. Hebben anderen dit ook? Mijn vrienden vinden het raar. :stuck_out_tongue:

2 likes

Jouw huis is vast niet meer zichtbaar door alle akko’s dus snap je wel

2 likes

Haha omg ik ben bang.:joy: Wie ben jij? :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahahahaha, heb je laatste foto geliked net :grin:

Hahaha woooow deze username had ik nooit bij jou verwacht!

2 likes

Hahahaha sjaak de wit :joy:

8 likes

Bij mijn snackbar was de vitrine sowieso gekoeld dus ligt ook niet vol in de hitte. Als het buiten heel warm was ging de vitrine aan de andere kant ook dicht zodat het koeler bleef binnen. Beetje hetzelfde idee als in supermarkten waar dan staat gelieve deuren zo snel mogelijk dicht te doen vanwege het warme weer of zoiets. En volgens mij ging het terug in de grote koeling wel bovenaan zodat de goede terug gepakt werden.

Sowieso kwam er pas een nieuwe tray als die in de vitrine (bijna) op was. In het weekend waren alle snacks in de vitrine sowieso wel (bijna) elke dag vervangen tijdens het spitsuur. Daar liggen natuurlijk ook alleen maar snacks die vaak besteld worden en de minder vaak bestelde snacks lagen bij ons verdeeld over twee vriezers.

Hoe het doordeweeks gaat als het minder druk is weet ik niet. Ik werkte alleen in het weekend. Maar ik ga er vanuit dat dan ook alles wel binnen een of twee dagen weg was. Doordeweeks ligt de vitrine ook minder vol. Dus niet hele stapels frikandellen maar bijvoorbeeld een of twee rijen. Als het in het weekend rustiger werd ging het ook zo. Sowieso is in de gemiddelde snackbar de opstelling wel hetzelfde. Dus meestal veel van frikandellen en kroketten en van de andere populaire snacks 2-5 stuks of zo + d rest achter.

2 likes

hahahahahahaha ik ga helemaal stuk hierom. ik zie ook helemaal voor me dat iemand helemaal verbaasd HUH??? Sjaak de Wit??? Wtf???

heb het laten lezen aan mijn vriendje en we gingen het net ook helemaal nadoen met zo’n vragende blik erbij

10 likes

Haha dit is zo’n leuke gedachte. Echt cute.

5 likes

Ze zijn dan nieuwschierig wat daar binnen is, dus maken even een wandeling. En een duif kan zich gemakkelijk weer aansluiten bij een nieuwe groep. De kans is groter dat hij dat doet dan terug naar huis te vliegen, want dat kost meer moeite haha

2 likes

Ik heb om de een of andere reden 2 verschillende handschriften, en het hangt echt af van mijn mood welke ik gebruik (ben er niet bewust mee bezig of zo, het gebeurt gewoon). Kan een schriftexpert deze handschriften wel nog aan elkaar linken, door bijvoorbeeld minieme gelijkenissen te zoeken, of zal hij er in dat geval vanuit gaan dat het om 2 personen gaat? Heb voor verschillende examens ook altijd andere handschriften, wat misschien nog een dingetje kan worden als ze me ooit verdenken van fraude :sweat_smile:

7 likes

Ja dat heb ik met mijn kind. Dat ik ineens weer besef dat ik haar MOEDER ben en dat zij mij nu dus ziet zoals ik mijn moeder altijd zag. En dat ik dus een kind heb?! Ineens zo’n rare realisatie haha

@Knofje

19 likes

Hahaha dit heb ik ook! Iedereen aan wie ik dit vertel is altijd intens verbaasd, ben blij dat er nog iemand op de wereld is die dit probleem deelt :stuck_out_tongue:

2 likes

Maar je kunt wel verder slapen naast die vreemde man :joy:? Lijkt me echt grappig om te zien

1 like

Ik herken het gevoel wel. Als ik ergens anders slaap en ik word ineens wakker schrik ik ook en wil ik weg ofzo.

1 like

Ik denk meestal dat het een bekende is waarover ik toevallig aan het dromen was, dan word ik wakker, denk ik ineens dat er een collega bijv. naast me ligt, realiseer ik me dat ik naakt ben, dan denk ik ‘shit, hoe is dit nou weer gekomen? zou hij het door hebben?’ en dan zoek ik heel stilletjes in/naast bed naar een pyamashirt of een hemd wat ik dan aantrek, en daarna heb ik óf door dat het toch gewoon mijn vriend is, óf ik denk dat op deze manier naast deze persoon liggen wel acceptabel is en dan kan ik doorslapen.

18 likes

Sorry maar hier moest ik best hard om lachen :grimacing:

1 like

Ik vind dit wel grappig en lief

1 like

Ik heb heel vaak als ik half slaap / half wakker ben dat ik vanalles denk te zien. (Soms echt een soort hallucinaties, dan zie ik heel enge megaspinnen of insecten op de muur zitten ofzo.) Maar ook echt vaak denk ik dat er allemaal mensen bij mij in de kamer zijn. Dan word ik ‘wakker’, dan denk ik kut ik zit hier gewoon in mijn nakie, wat raar. Dan ga ik helemaal moeilijk doen met mijn dekbed, dan doe ik die als een soort cape om me heen en loop ik zo naar de badkamer. Het duurt dan even voordat ik weer kan nadenken, dan dringt het langzaam tot me door dat ik alleen woon en dat er ook niemand anders bij mij in huis is. En dat het dus ook best raar is dat ik midden in de nacht met mijn dekbed om me heen geslagen door mijn huis aan het wandelen ben.

4 likes

Ik heb sleep paralysis. Dus dan word ik wakker en kan ik me niet bewegen. Ben er nu aan gewend soort van. Maar dan heb ik ook hallucinaties.