Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Hier een oud-synchroonzwemster!!
Er hangen inderdaad in ieder zwembad onderwater speakers. Maar het aller aller aller belangrijkste is toch echt tellen. Iedere tel kent een eigen beweging. Wij staan dan ook uren lang droog te trainen. Op de muziek hardop tellen en bewegingen met je armen maken welke overeenkomen met de bewegingen welke je later in het water maakt. Dit kan je helemaal dromen en tevens helpt dit ook met trainen. De trainster geeft via tikken (bij ons was dat met een lepel op het trapje) de maat aan & wij deden dan de oefeningen zonder muziek in het water. Dat tellen is ook belangrijk omdat je dus inderdaad onder water niet altijd even goede kwaliteit hebt qua muziek, dat is echt per installatie verschillend.

Wat betreft die expressie op de gezichten. Artistieke waarde is ook een jury categorie. En er wordt verwacht dat je gezicht en de muziek en de bewegingen hetzelfde uitdragen. Dus lachen bij energieke muziek, maar intens kijken bij intense muziek. Dat het mogelijk wat bezeten oogt als ze proberen te lachen is puur en alleen de uitputting haha want je mag natuurlijk niet laten merken dat je vermoeid bent.

En je krijgt inderdaad onderwater best veel trappen en beuken omdat het ook de bedoeling is dat je zo dicht mogelijk bij elkaar zwemt en zoveel mogelijk een eenheid bent. Zeker bij die liften (dat 1 iemand gelanceerd wordt) is het een hoop geduw en getrek en getrap onder water

En nog gratis info: in de haren zit gelatine zodat het straks blijft zitten in het water. Dit krijg je nauwelijks uitgewassen dus daar gebruik je vervolgens afwasmiddel voor hahaha

160 likes

Wat een leuke eerste post!

23 likes

Ja heeeeele leuke eerste post :heart_eyes:! Klinkt heel erg als cheerleaden maar dan 100x moeilijker, jeetjelief! En wat een grappig weetje van die gelatine. Had er helemaal niet over nagedacht dat je haar anders niet superstrak blijft zitten. Lijkt me wel echt terror om het er uit te krijgen haha

2 likes

Waarom heb je zij en ze maar alleen hij en geen he :thinking:

5 likes

Wel ie blijkbaar.

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Waarom hebben veel mannen een litteken op hun achterhoofd?
scar-on-his-head-260nw-616385897

2 likes

hebben veel mannen een litteken op hun achterhoofd?

14 likes

Ik denk dat veel mensen wel een litteken hebben van hun kindertijd, maar dat het bij mannen eerder opvalt omdat die vaker kort haar hebben.

12 likes

Holland en Barret hebben als het goed is wel ander soort!

1 like

Paradontax gebruiken :thumbsup:

1 like

Je moet tandpasta dan ook niet doorslikken

5 likes

Haha diabetes grappig man

10 likes


Er is ook een bacon versie :sob:

2 likes

Deze?

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/dr-organic-aloe-vera-tandpasta-60083620?skuid=083620&utm_source=google&utm_medium=cpc&gclid=CjwKCAjwkvWKBhB4EiwA-GHjFi1aIlKTHugMKcGhTeKRfiGjNEaLnF0_pzSeR4gEwBqfSmqIjCx_JhoCVFIQAvD_BwE

Ik had laatst per ongeluk een kindertandpasta gekocht met Bubblegum smaak, je wordt er niet perse gelukkiger van kan ik je zeggen… :cry:

Van Colgate, die verpakking zag er gewoon uit als een normale tandpasta, had het kleuterplaatje niet gezien lol.

1 like

Waar koop je die tandpasta die je nu gebruikt?

2 likes

@inezweski wij

hebben deze paar keer gehad. Vond ik wel chills

1 like

Ja ja ja. Mensen mogen wel hun tanden poetsen met mijn bloed, hartstikke zoet. Mag ik dan van iemand een beter werkende alvleesklier <3? Dankuu

1 like