Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

dit is waar ik woon een heel normaal drankje haha. rood/wit-zoet en rood/wit-zuur. zoet is wijn aangelengd met sprite en zuur met spa rood. 1:1 verhouding, dus wordt veel gedronken door mensen die wel een drankje willen doen maar nog moeten autorijden bijv!

4 likes

Hebben wij best vaak gedaan maar dan met een losse co2 fles en dat ging prima. Huisgenoot van mij die maakte zo alles bubbelend. Om een of andere reden werd je daar zo snel dronken van, geen idee waarom.

2 likes

Een slowcooker gerecht duurt vaak 6 tot 8 uur en een instant pot een uurtje of zo, afhankelijk van wat je maakt. En het is handig want je hoeft er niet op te letten.

Ik heb er meerdere, ook voor zakelijk, en gebruik het voor van alles.
Yoghurt, melk, hummus, stoofpot, seitan, rijst, uiensoep, deeg rijzen, alles met droge bonen ( die hoef je niet voor te weken), curries en anders suddergerechten.

4 likes

Er zit een beveiliging en automatische stop op dus je kan in principe dat ding aanzetten en de deur uitgaan of andere dingen doen. Op het fornuis kan dat niet.

1 like

Nu vraag ik me af of je alle drankjes met prik kunt maken en zo ja, wat dan het vieste is. Melk?

6 likes

Ik had het er laatst nog over hoe vies een glas melk drinken is maar dit maakt het nog wel effe wat erger.

2 likes
3 likes

Ik heb het met wijn geprobeerd maar dat was GEEN aanrader (en daarna de sodastream teruggestuurd :sweat_smile: al was dat meer omdat die cilinder al binnen 2 weken leeg was.)

Dit is mijn lievelingstiktok ooit

1 like

Hahaha gadver

1 like

Thermomix is wel een stapje verder dan een instantpot. Die kan ook wegen, snijden, kneden, pureren en van alles. Echt een topding maar kut om schoon te maken. Wij hebben een heel oude versie maar de nieuwe versie doet bijna alles voor je. Hoef je alleen de ingrediƫnten erin te doen.

2 likes

Ik dacht even dat dit Giel Beelen was.

1 like

@inezweski

1 like

Als ik m’n navigatie in de auto aan heb staan en tegelijkertijd met iemand bel op speaker, dan hoor ik de navigatie er heel de tijd doorheen tetteren met aanwijzingen maar diegene met wie ik bel hoort dat niet. Hoe kan dat?? :face_with_monocle:

2 likes

Het valt me op dat wanneer mensen langdurig een bril dragen, dus bijvoorbeeld een jaar de hele dag, dat ze soms van die ā€˜bril-ogen’ krijgen. Een beetje van die kleine oogjes wanneer ze hun bril afzetten. Hoe komt dat?

Ik heb het zelf met mijn lenzen geloof ik niet.

4 likes

Is dat niet omdat het glas de ogen vergroot? (voor het zicht, niet letterlijk)

4 likes

Niet als je een -sterkte hebt, toch?

2 likes

Ik herken dit! Bij sommige mensen zie je gewoon dat ze normaal gesproken een bril dragen. Maar hoe dat komt weet ik niet.

7 likes

Misschien omdat je dan een beetje met je ogen gaat knijpen om toch te kunnen focussen. Als ik mijn lenzen niet in heb of mijn bril niet op, dan noemt mijn vriend me altijd een molletje :nerd_face:

3 likes

Misschien omdat je gewoon zo gewend bent dat diegene een bril draagt? Ik ken ook een paar mensen die na jaren zijn overgestapt op lenzen en ik kan er maar niet aan wennen. Er mist gewoon iets.

1 like