Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Maar dan wordt ook nergens gecommuniceerd dat je handdoek niet vervangen wordt als je hem ophangt, lijkt mij? Of dan is het de bedoeling dat je als gast aangeeft dat je kamer niet gedaan hoeft te worden. Dat schoonmaken/opruimen gelijk staat aan nieuwe handdoeken.

Mijn ervaring is dat het echt bewust gecommuniceerd wordt omdat het iets nieuws is. Vroeger werd altijd elke dag alles schoongemaakt en vernieuwd/vervangen, nieuwe potjes douchegel en shampoo erbij etc. Als dat niet meer het geval is hangt er een briefje of moet je idd iets aan de deur hangen.

In mijn beleving is dit al jaren zo. Vaak hangt er een sticker op de badkamer spiegel of hangt er ergens een bordje in de kamer. En alsnog wordt de handdoek vervangen, ook al hangt hij op en ligt hij niet op de grond. Het valt me echt op!

6 likes

Op Amazon zie ik nog allemaal agenda’s staan voor voorbije jaren.
Zouden die nog verkocht worden dan? Zoja door wie, waarvoor?

2 likes

na een bepaalde tijd kloppen de data weer?

4 likes

Ik kan het echt alleen bedenken als decorstuk voor films en series haha

3 likes

In de tweedehandswinkel had ik een leren navul agenda gekocht met een lege inhoud van 2009. Toen dacht ik tja wat moet ik daar nu weer mee? Via Google kwam ik deze linkjes toen tegen. Vond het wel grappig dus was naar een agenda gaan kijken op marktplaats die dan zou kunnen. Er werd best wat aangeboden maar ik vond het veel te duur. Misschien is het ook wel interessant voor als je je bezig houdt met opmaak van papier, lettertypes ofzo?

Ik heb de inhoud trouwens bewaard en zodra het kan ga ik die gebruiken, ik vind het wel een grappig idee.

5 likes

Net wilde ik paracetamol inslikken en meestal gaat dat goed maar nu helaas niet. En die smaak is dan ZO INTENS GOOR. gatverdamme. En elke keer als dat gebeurt vraag ik me af waarom paracetamol zo goor is maar ibuprofen net snoepjes is. Ik dacht dat de vieze smaak oa was om je te ontmoedigen er te veel van te nemen, maar ik dacht ook dat ibu in dat geval gevaarlijker was? maar wel lekkerder?

4 likes

paracetamol overdosering kan ernstiger verlopen dan een ibuprofen overdosering

7 likes

Het lekkere van een ibu is alleen het roze laagje eromheen! Ik dacht dat dat te maken heeft met dat het belangrijk is dat een ibu pas wat later in je maag oplost en niet eerder al

2 likes

Je hebt ook ibuprofen zonder glad laagje (ook roze). Ben ook wel benieuwd!

2 likes

Sta er even bij stil dat er mensen zijn die op paracetemol kauwen…

9 likes

Och ja, vooral die randen van een paracetamol. Je hebt trouwens ook paracetamol liquid caps!

2 likes

Hier kwam ik laatst ook achter. De universiteit van Nederland heeft een filmpje gemaakt over paracetemol vergiftiging. Dat komt heel veel voor begreep ik, dat had ik niet gedacht
Maar goed toen was er iemand die 20 paracetemollen had ingenomen en dat zo nonchalant tegen de dokter zei. Gatver 20 stuks moet er niet aan denken zo vies.

Mijn oma doet dit :sob: Vroeger moesten wij dit ook drinken want “dan neemt je maag het sneller op” en als we het vies vonden deed ze er limonade doorheen

3 likes

Paracetamol (dus de werkzame stof) op zichzelf heeft een vieze bittere smaak. Dit is geen toegevoegde smaak oid om teveel innemen te ontmoedigen. Sommige werkzame stoffen hebben gewoon echt een hele gore smaak/geur.

5 likes

Paracetamol is ook het enige wat ik A-merk koop (gladde tablet van Panadol Stan). Zo goor als het anders net te lang blijft hangen in je mond of keel.

1 like

M’n vriend doet dit en krijg er echt rillingen van :nauseated_face:

2 likes

Dat hoor ik mensen wel eens zeggen, en de rillingen lopen dan over mn rug. Bbblleeehn.

2 likes

Ah ik dacht dat het andersom zou zijn. Geen idee waarom eigenlijk.

3 likes

ik ben zo iemand en ik doe dit nog steeds :pensive:
Ben ik voorgelogen?

2 likes