Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Hahaha wauw
Misschien kun je een crowdfunding doen en hier namens ons (mij) heen?

4 likes

Oke, ik zie elke week op donderdag de loempia kraam met een bloedgang naar de markt rijden.
En toen vroeg ik me af, die loempia’s worden ter plekke gefrituurd.
Hoe doen ze dat aan het einde van de dag als het vet nog warm is?
In de ochtend kan je het gewoon in een vat vervoeren want dan is het koud, maar aan het einde van de dag is dat natuurlijk warm.

1 like

Een deksel erop? Of opvullen met papier oid wat het vet opzuigt?

1 like

Ik heb dit laatst gevraagd aan de viskraam. Er gaat een speciale deksel op.

4 likes

Oooo dat zouden zij dan denk ook wel doen

2 likes

Waarom we temperaturen van laat zeggen 28+ heel warm vinden terwijl onze lichaamstemperatuur veel hoger is.

7 likes

Waarom we zo vaak dromen dat je tanden uitvallen??

1 like

Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb gedroomd? Is toch persoonlijk?

6 likes

Ik las er verschillende artikelen over Dreams About Teeth Falling Out, Losing Teeth: 18 Meanings

Ik droomde dit een tijdje elke nacht en ik vond dat zo naar. Echt vreselijk wakker worden.

Ik droom dit ook heel vaak

1 like

Wat maakt dat het geen aanrader is om mensen te interviewen over hun dromen?

1 like

Tell a dream, lose a reader.

12 likes

Ja dat sla ik dan ook altijd helemaal over, zo saaaaai

2 likes

Waarom recruiters / HR mensen aan de telefoon vragen hoe je vond dat het gesprek ging, en hoe je tegenover de rol staat, vlak voordat ze je vertellen dat ze niet verder met je willen.
Wat hebben ze dan nog aan die info?

5 likes

In mijn ervaring is dit vaak om te kijken of er zelfreflectie is. Dus bijvoorbeeld als het gesprek niet goed ging volgens het bedrijf, maar de sollicitant juist aangeeft dat het wel goed ging, dan kan dit uiteraard aan beide partijen liggen maar dan zit er wel een mismatch in communicatie. Stel het ging niet volgens bedrijf maar je geeft zelf ook aan dat je het niet goed vond gaan vanwege reden X en ook precies aangeeft op welke vlakken het gesprek niet goed ging en dit komt overeen met feedback, zou het wellicht een goede optie zijn om het gesprek opnieuw te doen en het nog een kans te geven.

1 like

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat een recruiter dan zegt aan de telefoon nou in dat geval nodigen we je graag alsnog uit voor een tweede gesprek

17 likes

Hoe het kan dat als je gewichten aan 1 kant van een barbell hangt aan een squatrek, het blijft hangen en niet aan 1 kant er vanaf klettert.

1 like

Dit kan maar tot 20 kg aan 1 kant als de andere kant leeg is. Daarna wordt het wel te zwaar, omdat de barbell zelf 20 kg weegt

4 likes

Niet altijd… (dit loopt goed af!)
https://reddit.com/r/MadeMeSmile/s/51b9A7LKLw

5 likes